جریمه قاچاقچیان ماینر در تبریز

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: قاچاقچیان دستگاه‌های استخراج رمز ارز و پلی‌استیشن خارجی در تبریز به پرداخت ۶ میلیارد و ۱۷۸ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

 حضرتی گفت:قاچاقچیان اقدام به قاچاق ۲۹ دستگاه ماینر و ۱۴ دستگاه پلی استیشن خارجی کرده بودند.

وی اظهار کرد: ماموران انتظامی تبریز دستگاه‌های پلی استیشن را از یک مغازه در شهر تبریز کشف و پرونده آن را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با بیان اینکه پلی استیشن‌های خارجی به ارزش سه میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال بود گفت: شعبه ششم بدوی ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تبریز به این پرونده رسیدگی کرد.

حضرتی ادامه داد: شعبه با بررسی پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا متهم را به پرداخت یک برابر ارزش کالای قاچاق محکوم کرد.

وی یادآور شد: دستگاه‌های استخراج رمز ارز از سوی پلیس آذرشهر از یک منزل مسکونی در بخش گوگان این شهرستان به دنبال گزارش مردمی کشف و پرونده آن به اداره تعزیرات حکومتی تبریز ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: این دستگاه‌های قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۹۸ میلیون ریال است که در شعبه ششم بدوی ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تبریز رسیدگی شد.

حضرتی افزود: شعبه پس از بررسی اوراق پرونده و به علت ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا متهم را به پرداخت یک برابر ارزش کالای قاچاق محکوم کرد.

وی گفت:به دنبال رسیدگی و مختومه شدن سه هزار و ۸۰۲ پرونده تخلف در سال گذشته در حوزه قاچاق کالا و ارز در آذربایجان شرقی برای قاچاقچیان و متخلفان بیش از ۶ هزار و ۷۹۶ میلیارد و ۹۹ میلیون ریال جریمه صادر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.