مشارکت میلیاردی مردم بوئین زهرا برای کمک به نیازمندان

رئیس کمیته امداد بوئین زهرا از مشارکت ۳۲۰ میلیارد ریالی مردم بوئین زهرا در کمک به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

هادی ابراهیمی رئیس کمیته امداد بوئین زهرا گفت: مردم خیر و نیکوکار بوئین زهرا بالغ بر ۹ میلیارد ریال صدقه به نیازمندان این شهر کمک کردند که این مبالغ بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: در زمینه کمک‌های مبتنی بر نیاز، ۲۵ میلیارد ریال جمع آوری شد که در جهت تامین لوازم ضروری زندگی، احداث و تعمیر مسکن، درمان، جهیزیه و سایر نیاز‌های خانواده‌های ولی نعمت هزینه شد.

ابراهیمی ادامه داد: در حال حاضر ۳۵۴ فرزند ایتام و محسنین تحت پوشش کمیته امداد بوئین زهرا قرار دارند که توسط هزار و ۷۸۹ حامی مورد حمایت قرار گرفته اند و حامیان ایتام در سال گذشته بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال به حساب این فرزندان معنوی واریز کرده اند.

هادی ابراهیمی عنوان کرد: در راستای واگذاری کار مردم به مردم ۱۳ مرکز نیکوکاری در بوئین زهرا ایجاد و مشغول به فعالیت هستند که در همه زمینه‌های حمایتی، مسکن، درمانی به خانواده‌های ولی نعمت خدمت رسانی می‌ کنند که در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲۳۲ میلیارد ریال توسط مراکز نیکوکاری به نیازمندان بوئین زهرا مساعدت شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بوئین هرا بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۵۴۹، کد دستوری #۰۲۸۵*۸۸۷۷* و سامانه اینترنتی www.emdad ۳۳۸۰۸.ir کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.