تشییع ۱۰ میلیون نفری شهدای خدمت

نماینده ولی‌ّفقیه در استان مرکزی گفت: پیام حضور بیش از ۱۰ میلیون نفر در تشییع شهدای خدمت، پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌هاست.

نماینده ولی‌ّفقیه در استان مرکزی گفت: حضور بیش از ۱۰ میلیون نفر در آیین تشییع پیکر شهدای خدمت و اظهار همدردی روسای جمهور کشور‌های مختلف نشان از اقتدار نظام اسلامی دارد. پیام حضور پرشور مردم این بود که ملت ایران با تمام وجود پایبند آرمان‌ها، ارزش‌های نظام و خون مقدس شهدا است و تحت هیچ شرایطی از مسیر امام راحل و مقام معظم رهبری خارج نمی‌شود.

 آیت الله دری نجف آبادی افزود: حضور پرشور مردم، قدرشناسی از مسئولانی است که به صورت جهادی در راه خدا تلاش می‌کنند و با تمام وجود پای کار نظام و مردم هستند.

 امام جمعه اراک با اشاره به روز ۱۴ خرداد، سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد، گفت: استان مرکزی به دلیل اینکه زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی است، رسالت مهمتری در برگزاری باشکوه این مراسم برعهده دارد و مردم دیندار و انقلابی استان علاوه بر شرکت در مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل باید خود را برای برگزاری مراسم و برنامه‌های اثرگذار در شهرستان‌ها به ویژه در شهرستان خمین آماده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.