مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه گفت : با توجه به آغاز فصل گرما، شنا در دریاچه پشت سدها، آب‌بندان‌ها، کانال‌های آبیاری و نیز بند‌های انحرافی استان به طور مطلق ممنوع است.

رسول فرهادی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه گفت : همه‌ساله با آغاز فصل تابستان به ویژه در روز‌های پایانی هفته و روز‌های تعطیل، مشاهده می‌شود برخی از شهروندان و روستائیان بدون توجه به علائم هشداردهنده و اطلاعیه‎‌های مکرر این شرکت در دریاچه سد‌ها و کانال‌های آبیاری اقدام به شنا می‎‌کنند که این سهل‌انگاری و بی‌‎توجهی خسارات مالی و جانی به همراه می‌‎آورد.

وی با بیان اینکه تأسیسات و ابنیه‌های آبی مکان مناسبی برای شنا نیست، تصریح کرد: شنا در دریاچه پشت سدها، آب‌بندان‌ها، کانال‌های آبیاری و بند‌های انحرافی استان به طور مطلق ممنوع است، این تأسیسات فقط برای آبرسانی طراحی و احداث شده و به‌هیچ‌وجه برای شنا کردن مناسب نبوده و خطر غرق شدن در آنها وجود دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه ضمن هشدار جدی به شهروندان به ویژه افراد ساکن در حاشیه تأسیسات آبی، متذکر شد: برای حفظ سلامت خود و خانواده‌‎هایتان از نزدیک شدن به مخازن سد‌ها و تأسیسات آبی جداً خودداری کرده که هرگونه قصور و بی‌توجهی به این مسئله علاوه بر این که موجب به بار آمدن خسارات جبران‌ناپذیری خواهد شد براساس قانون مسؤولیتی را متوجه وزارت نیرو نخواهد کرد .

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.