همایش روحانیون استان کردستان امروز با موضوع انتخابات و ضرورت مشارکت حداکثری در سنندج برگزار شد.

 نماینده ولی فقیه درکردستان امروز در همایش روحانیون با موضوع انتخابات و ضرورت مشارکت حداکثری با بیان این مطلب، از علما و روحانیون خواست با آگاهی کامل و بصیرت، برای دعوت از مردم حضور حداکثری در این انتخابات تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی نقش علمی و تسلط به دانش، نقش دینی مذهبی و اخلاقی، نقش فرهنگی و اجتماعی و نقش سیاسی روحانیون را در انتخابات پیش رو مهم دانست و افزود: با انتخاب نامزد اصلح، سعادت را نصیب مردم و جامعه کنیم. 

استاندار کردستان هم در این مراسم، انتخابات پیش رو را یکی از مهمترین انتخابات در کشور دانست و گفت: مشارکت حداکثری در این حماسه از اهمیت خاصی برخوردار است.

زارعی کوشا با اشاره به تمرکز و تبلیغ رسانه‌های معاند در عدم مشارکت مردم در این انتخابات افزود: روحانیون و علما به عنوان یک تکلیف و وظیفه شرعی باید تلاش خود را برای حضور باشکوه مردم در این انتخابات به کار گیرند.

وی از علما خواست به عنوان هدایتگران جامعه رئیس جمهوری که در خط رهبری و مسیر رئیس جمهور شهید است را انتخاب کنند.

استاندار کردستان با اشاره به افزایش اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای استان گفت: تا پایان دولت سیزدهم ۵ هزار میلیارد تومان پروژه در کردستان افتتاح می‌شود.

مسئول نهاد نماینده ولی فقیه در سپاه کردستان هم با بیان اینکه مشارکت حداکثری در این انتخابات باعث عزت و سربلندی نظام اسلامی می‌شود گفت: در این انتخابات باید امید به مردم و جامعه تزریق شود چرا که این حماسه مکمل حماسه بدرقه شهیدان است.

حجت الاسلام والمسلمین توکلی از علما و روحانیون به عنوان مجاهدین دین خواست دستاورد‌های دولت رئیسی را برای استمرار در دولت دیگر هرچه بیشتر در جامعه تبیین کنند.

احمد پور سرپرست مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و دکتر ادیبی عضو هیئت علمی دانشگاه کردستان هم در این همایش بر حضور حداکثری در این انتخابات به عنوان وظیفه شرعی و قانونی تاکید کردند.

در این مراسم از خدمات حجت الاسلام والمسلمین عسکری مدیر سابق مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور قدردانی شد.

روحانیون و علمای استان در این همایش از مردم برای حضور باشکوه در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار