
حجت الاسلام حکمتعلی مظفری رییس دیوان عدالت اداری در نشست خبری امروز گفت: دیوان عدالت بعد از اصلاح قانون در سال گذشته که ابلاغ شد، رویکردهای بسیار خوبی در این قانون وجود داشت و ما هم با استفاده از این ظرفیتها اقدامات لازم در این حوزه را پیگیری کردیم و در تعامل با دستگاههای اجرایی این موارد مورد توجه قرار گرفت.
وی افزود: دیوان عدالت در دو سال متوالی (۱۴۰۱ و ۱۴۰۲) علاوه بر اینکه هیچ گونه افزایش ورودی نداشته است بلکه هم در حوزه پروندههای موردی ذی نفعان و هم در خصوص شکایت از تصمیمات و آیین نامهها و مقررههایی که در دستگاههای حاکمیتی گرفته میشود، در هر دو مورد در دو سال متوالی شاهد کاهش ورودی پروندهها بودیم.
رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به همکاری دولت و دستگاههای اجرایی افزود: علاوه بر دولت، سازمان نیروهای مسلح و نهادهای عمومی غیردولتی با دیوان عدالت اداری در قالب ۲۲ کارگروه بیش از ۳۰۰ نشست برگزار کردند و این امر موجب جلوگیری از انبوهی از شکایت به دیوان عدالت اداری شد.
وی اضافه کرد: به عنوان نمونه اخیراً نشستی با معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی راجع به تبدیل وضعیت ایثارگران برگزار شد و در این نشست ابهاماتی که وجود داشت و موجب افزایش پروندهها شده بود، مورد بررسی قرار گرفت و بیش از ۵۲۰۰ نفر از کارگران شاغل ایثارگر در شرکت مخابرات تبدیل وضعیت شدند و از تشکیل پرونده جلوگیری شد. نظیر این موارد در حوزههای مختلف از جمله وزارت بهداشت وجود دارد.
رئیس دیوان عدالت اداری درباره اسامی سازمانهای پر پرونده در دیوان عدالت گفت: اولین سازمان، سازمان تامین اجتماعی است که رتبه اول را دارد. ارگان دوم، وزارت کار است که در حوزه پروندههای مربوط به اختلافات کارگری و کارفرمایی و شکایت از آرای هیاتهای تشخیص رتبه دوم سازمان پر شکایت را دارد. سومین سازمان مربوط به شهرداریها است غیر از شهرداری تهران که به لحاظ ماده ۱۰۰ رسیدگی به شکایت مردم از تصمیمات کمیسیون ماده ۱۰۰ را از شهرداریها را در بر میگیرد. چهارمین سازمان، وزارت بهداشت و درمان است و سازمان دیگر وزارت آموزش و پرورش است و دیگری وزارت نیرو است. ما تا ۲۶ عنوان را استخراج کردیم.
وی افزود: در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ شکایت از سازمان تامین اجتماعی کاهش داشته ولی باز رتبه اول را دارد. شکایت از سازمان تامین اجتماعی از ۸۱ هزار شکایت در سال ۱۴۰۱ به ۷۷ هزار شکایت در سال ۱۴۰۲ رسیده و وزارت کار از ۵۲ هزار شکایت در سال ۱۴۰۱ به ۴۰ هزار شکایت در سال ۱۴۰۲ رسیده و کاهش داشته است. شهرداریها هم از ۴۲ هزار شکایت در سال ۱۴۰۱ به ۴۰ هزار شکایت در سال ۱۴۰۲ رسیده و کاهش داشته است.
رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به اجرای قانون برنامه هفتم پیشرفت، گفت: مطابق قانون، کمیسیونهای شبه قضایی از سال دوم اجرای قانون برنامه هفتم باید شناسه دریافت کنند و همه ابلاغها الکترونیک شود و در این صورت بسیاری از مشکلات حوزه ابلاغ حل خواهد شد. در این زمینه حدود ۷۰ کمیسیون شبه قضایی وجود دارد که بنا داریم با همکاری قوه قضاییه ابلاغها الکترونیک شود.
وی با اشاره به اصلاح قانون اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، افزود: این قانون در جهت کاهش اطاله دادرسی اقدام کرده است و با توجه به همه مشکلات و موانعی که وجود دارد، بخشی مربوط به فرایندها است و در این راستا، تدبیری اندیشیده شد که رسیدگی به شکایات مردم از تصمیمات شبه قضایی و هیاتها یک مرحلهای شود. پیش از این، شکایات دو مرحلهای بود، اما اکنون با تصمیم قانونگذار تک مرحلهای شده است، زیرا در این کمیسیونها نمایندگان قضایی حضور دارند.
وی ادامه داد: از ۲۲ خرداد سال گذشته، ابتدا ورودی شعب تجدیدنظر افزایش یافت، اما اکنون به حد تعادل نزدیک شده است و میانگین زمان رسیدگی به پروندهها از ۱۱۱ روز در سال ۱۴۰۱ به ۸۲ روز در سال ۱۴۰۲ رسیده و در چهار ماهه نخست سال جاری هم به ۸۸ روز رسیده است؛ البته همچنان نیاز به افزایش شعب و کادر قضایی داریم.
وی افزود: بر اساس سند تحول قضایی و مصوباتی که در قالب سیاستهای کلی نظام به تأیید مقام معظم رهبری رسیده است، بحث پیشگیری مورد توجه قوه قضاییه است که در این خصوص اقدامات خوبی در دیوان عدالت اداری انجام شده است.
مظفری افزود: دستگاه قضایی هر ساله مواجه با افزایش ورودی است و دیوان از این قاعده مستثنی نبود و ۱۵ تا ۲۰ درصد و گاهی بیشتر با افزایش ورودی پروندههای موردی مواجه بود که با رویکرد اخیر در سال ۱۴۰۱ به میزان ۲.۶ درصد و در سال ۱۴۰۲ به میزان سه درصد کاهش ورودی داریم. در بحث رسیدگی به بخشنامهها و آییننامهها هم در سال ۱۴۰۱ با حدود ۴۰ درصد کاهش مواجه شدیم و سال ۱۴۰۲ هم کاهش ورودی در این حوزه قابل توجه است.
رئیس دیوان عدالت اداری در ادامه درباره الکترونیکی شدن ثبت دادخواستها و ابلاغهای دیوان گفت: از سال ۱۳۸۶ قوه قضاییه رسماً به ابزار الکترونیکی مجهز شد ولی بنا به دلایلی در سالهای گذشته میزان اقدامات دیوان در فضای مجازی و بستر الکترونیکی کم بود و در سه سال قبل فقط حدود ۳۳ درصد بود که از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ چندین هیئت را برای رفع این ایراد تشکیل دادیم و موضوعاتی که باید در اختیار دفاتر خدمات قصایی قرار بگیرد را استانداردسازی کردیم و در این سمت حرکت کردیم تا به مردم اعلام کنیم که از دریافت دستی دادخواستها خودداری میشود و دادخواستها در دفاتر خدمات قضایی بهصورت الکترونیکی ثبت میشود.
وی افزود: در بحث ابلاغها از ۳۳ درصد سه سال قبل به بیش از ۹۹ درصد رسیدهایم. به مرور هم دستگاههایی که در سامانه ثنا ثبتنام نکردهاند یا شناسه دریافت نکردهاند، دعوت شدهاند تا برای دریافت شناسه و تکمیل ثبتنام ثنا اقدام کنند.
مخابرات نمیتواند به بهانه استفاده نشدن، خطوط تلفن را تصاحب کند
رییس دیوان عدالت اداری در پاسخ به سوالی در مورد اینکه «اخیرا دیوان عدالت اداری رایی صادر کرد مبنی بر اینکه مخابرات حق ندارد از مالکین خطوط تلفن بلااستفاده و دارای بدهی سلب مالکیت کند، اما مخابرات ضمن سرپیچی از قانون، بابت وصل تلفنهای قطع شده، هزینه میگیرد، یعنی خط مالکین را دوباره به خودشان میفروشد. دیوان عدالت غیر از شکایت مردم چه راهکاری برای اجرای آرای خودش دارد؟ زیرا اگر همه مردم تک تک بخواهند شکایت کنند پروندههای زیادی ایجاد میشود. این قضیه در مورد ادارات و ارگانهای دیگر هم صدق میکند که دیوان رای داده ولی آنها توجهی نمیکنند و حتما باید مردم شکایت کنند» گفت: هر رایی که دیوان عدالت در صحن هیات صادر میکند موضوعیت دارد. رای ما در مقام شکایت یک فرد از مصوبه مربوط وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات بود.
وی افزود: نقش دیوان عدالت در بررسی مصوبات این است که مصوبه را مورد رسیدگی قرار میدهد و با موازین قانونی مطابقت میدهد و اگر مطابق قانون باشد شکایت را رد میکند و تاکید میکند که مصوبه درست است، اما اگر مصوبه را خلاف قانون یا خلاف شرع تشخیص داد البته با کسب نظر فقهای شورای نگهبان؛ در این صورت مصوبه ابطال میشود. واقعیت این است که بعد از ابطال مصوبه، آنرا به دستگاهها ابلاغ میکنیم.
وی افزود: اگر بعد از ابطال مصوبه و ابلاغ آن به دستگاهها، تخلفی صورت گرفت باید به صورت موردی افراد به دیوان عدالت مراجعه و طرح دعوا کنند و بگویند شرکت مخابرات به ابطال مصوبه ترتیب اثر نمیدهد و یا خط تلفن را نمیدهد یا خسارت را جبران نمیکند؛ لذا در این صورت پس از رسیدگی اگر معلوم شد که به مصوبه ابطال شده توجه نشده برخورد قانونی صورت میگیرد و در حکم مستنکف است و مشمول هم جبران خسارت و هم تا ۵ سال انفصال از خدمات دولتی یا محرومیت از حقوق اجتماعی را دارد.
وی یادآور شد: زمانی که مصوبه ابطال شده شرکت مخابرات مکلف است خسارت وارد شده را جبران و اگر خط هم موجود باشد آن را برگرداند و اگر امکانش نبود بدل خط را بدهد و وزارت مخابرات نمیتواند به بهانه استفاده نشدن خطوط تلفن آن را تصاحب کند لذا رای دیوان به قوت خود باقی است و هیچ دستگاهی حق تخلف ندارد. آرای دیوان عدالت ضمانت اجرا دارد و ضمانت اجرای آن این است اگر کسی یا دستگاهی عالما بر مصوبه ابطال شده اصرارکند و در عمل به آن توجه نکند ضمن اینکه موردی به شکایات مربوط به آن رسیدگی میشود بلکه ضمانت اجرایی در مورد مدیر متخلف قابل اجرا است.
رئیس دیوان عدالت اداری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگرچه احکام دیوان عدالت اداری لازم الاجرا است، اما همچنان یکی از مواردی که در زمینه صدور آرای دیوان عدالت اداری مطرح است؛ بحث اطاله در اجرای احکام و عدم تمکین دستگاهها به آرای صادره است، گفت: قانونگذار ضمانت اجراهای خوبی برای تمرد دستگاههای اجرایی از احکام دیوان پیشبینی کرده است.
تنها ۱۵ درصد از آرای صادره دیوان به اجرای احکام ارجاع میشود!
وی ادامه داد: گاهی میشنویم که احکام دیوان عدالت اداری اجرا نمیشود و این موضوع در سطح جامعه مطرح است و واقعیتی است که باید به آن پرداخته شود، اما صادقانه باید اعلام کنم براساس یک بررسی علمی و کارشناسی، تنها ۱۵ درصد از آرای صادره دیوان به اجرای احکام ارجاع میشود. در مجموعه پروندههای وارده یا شکایت را میپذیریم و یا نمیپذیریم و شکایاتی که حکم به ورود شکایت دارند و حق با شاکی است، پس از قطعیت و ابلاغ، دستگاه اجرایی یک ماه فرصت دارد تا حکم صادره را اجرا کند و اگر دستگاه در این مدت ترتیب اثر ندهد، طبق قانون دیوان عدالت اداری، شاکی میتواند به اجرای احکام مراجعهکند.
رئیس دیوان عدالت اداری ادامه داد: اکنون از کل پروندههایی که حکم ورود دارند و احکام آنها قطعی شده است؛ بیش از ۸۵ درصد از احکام صادره یا اجرا شده است و یا رضایت شاکی اخذ شده است و تنها کمتر از ۱۵ درصد از آنها به اجرای احکام میرود.
وی با تاکید بر پیگیری جدی واحدهای اجرای احکام برای اجرای آرای صادره، ادامه داد: برخی از دستگاهها با وجود انقضای مهلت صادره از سوی اجرای احکام چندین ماه از اجرای احکام استنکاف میکنند که به آنها اخطار داده میشود، اما بخشی از تعلل به دلیل رفع معاذیر و بخشی مربوط به مسائل مالی است و ممکن است زمانبر باشد.
مظفری گفت: ممکن است دستگاهی اعلام کند برای تبدیل وضعیت، آمادگی داشته باشد ولی سازمان اداری استخدامی برای این موضوع به آن سازمان پست سازمانی ندهد و در این صورت دیوان عدالت اداری با سازمان اداری استخدامی مکاتبه میکند و زمانبر است یا شهرداری در رابطه با صدور پروانه برای یک ملک اعلام کند که باتوجه به موقعیت و شرایط ملک امکان صدور پروانه فراهم نشده است.
رئیس دیوان عدالت اداری تصریح کرد: گاهی باتوجه به این موارد در مرحله اجرا به این نتیجه میرسیم که رأی ما اشتباه است و خلاف قانون بوده است ازاین رو درخواست اعمال ماده ۷۹ خواهیم کرد و در واقع در صدور احکام دقت کافی صورت نگرفته است.
مظفری افزود: در ۱۶ ماه گذشته، ۳۸۴ مورد اعلام استنکاف از طریق اجرای احکام اعلام شده است و ۱۸ مورد رأی به انفصال صادر شده که از این ۱۸ مورد، ۶ مورد قطعی و اجرا شده است.
وی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تعیین حداقل حقوق کارگران گفت: در سالهای گذشته در این خصوص شکایاتی در دیوان عدالت اداری ثبت شد و دیوان شکایت را وارد ندانست. امسال نیز شکایاتی در دیوان ثبت شده و این شکایات در حال بررسی است و هنوز رای صادر نشده و احتمالا به زودی این رای صادر خواهد شد.
مظفری بیان کرد: بر اساس قانون این تعیین حقوق و دستمزد بر اساس تناسب سازی میزان دریافتی کارگران است. شکایاتی که آقایان مطرح میکنند این است که با توجه به درصد تورم باید حقوق آنها نیز افزایش پیدا کند. این موضوع در خصوص حقوق بگیران دولتی نیز مطرح است. اما قانون گذار عنوان کرده با توجه به میزان تورم دستمزد کارگران را تعیین کند. از همین رو الزامی در این خصوص وجود ندارد و الزامی مبنی بر اینکه بر اساس درصد اعلامی تورم از سوی بانک مرکزی میزان رشد حقوق کارگران اعلام شود، وجود ندارد.
مظفری در پاسخ به سوالی درباره موانع اصلی اجرای احکام دیوان عدالت اداری چیست؟ گفت: بخشی از موانع موجود به نوع قانونگذاری برمیگردد. ما باید درصدی از عدم اجرای احکام را بگذاریم به اینکه برخی قوانین درست تنظیم و تصویب نشده است. نمونه بارز آن سنوات ارفاقی برای فرزندان و همسران شهدا است که در قانون برنامه ششم توسعه پیشبینی شده است، ۸ سال زودتر بازنشسته شوند. دستگاه مجری اعلام میکند که منابع آن را بدهید تا پرداخت کنیم، قانون دولت را مسئول تأمین بودجه کرده است، اما نمیگوید که محل تأمین کجاست؟ بنابراین دستگاهها عملاً نمیتوانند برخی احکام را اجرا کنند، چون بار سنگینی به آنها تحمیل میشود؛ در حالی که حقوق اولیه خود را به سختی تأمین میکنند و سازمان برنامه و بودجه اظهار میکند که نمیتوانم آن را تأمین کنم.
وی افزود: یک بخش هم برمیگردد به بیتوجهی دستگاهها به اینکه باید حکمی که در قانون تعیین شده پیگیری شود. قانون دیوان عدالت اداری و قانون تنظیم مقررات دولت به ترتیب یک سال و ۱۸ ماه فرصت داده تا دستگاهها حکم را اجرا کنند و تماما گاهی میبینیم که حکم را بعد از یک سال هنوز به سازمان برنامه و بودجه نبردهاند.
رئیس دیوان عدالت اداری ادامه داد: نکته بعدی به برخی ساختارها برمیگردد، یعنی باید ساختار فراهم شود تا زمینه حکم ایجاد گردد. این زمانبر است، اما همیشگی نیست و زمینه اجرای حکم بهصورت مقطعی به تأخیر میافتد. مثل تبدیل وضعیتها که دستگاه مشکلی ندارد، اما سازمان امور اداری و استخدامی باید کد کارمندی و پست را در اختیار دستگاه قرار دهد یا راجع به حوزه مسائل شهرسازی که مثلاً کاربری زمین یک شخصی فضای سبز است که طی ۵ سال مجموعه متولی امر یا باید آن را تملیک کند یا اینکه اجازه دهد که مالک، تصرفات مالکانه داشته باشد و ساختوساز انجام دهد. شهرداری میخواهد مجوز دهد، اما دستگاهی وقت میخواهد تا زمین را فضای سبز کند یا بنای آموزشی و ... بسازد که باعث تعلل در اجرای حکم میشود.
مظفری گفت: بعضی از احکام حقیقتاً قابلیت اجرا ندارند که قانون گفته دستگاه بیاید و اعلام کند که حکم قابلیت اجرا ندارد و در این صورت دیوان میتواند طبق قانون دیوان عدالت اداری، حکم بدلی صادر کند که البته تعداد این پروندهها بسیار کم است.
رئیس دیوان عدالت اداری در رابطه با تدابیر این دیوان برای تمرکززدایی در ارائه خدمات، گفت: بر اساس قانون دیوان عدالت اداری در مرکز کشور شعب خود را مستقر کرده و اجازه راهاندازی دفاتر در مراکز استانی را ندارد. مردم باید درخواستهای خود را در تهران ثبت کنند و اخیرا قانون اجازه داده که دفاتر نمایندگی در استانها دایر کند. در چند بخش دفاتر استانی خود را مجهز کردیم. یکی از این موارد در حوزه پیشگیری است. اگر نیاز باشد در استانی علل افزایش ورودی پروندهها را بررسی کنیم دفاتر نمایندگی استانی این موضوع را برعهده دارند. در همین راستا در بسیاری از موارد نیاز است مدیر نمایندگی استانی با دستگاه مربوطه جلسه برگزار کند و علل افزایش شکایات از آن دستگاه را بررسی و به مرکز اعلام کند و این امر به منظور کاهش اطاله دادرسی است.
خبرنگار: حسین قربانی
حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
فاش نیوز - بسم الله الرحمن الرحیم؛ جناب آقای حجتالاسلام حکمتعلی مظفری، رئیس دیوان عدالت اداری
موضوع: رسیدگی در مورد کم کردن غیر قانونی از حقوق و سایر مزایا بنده توسط سازمان تأمین اجتماعی
باسلام و احتراماً پرونده شماره ۱۴۰۳۳۱۹۲۰۰۰۰۸۴۵۷۴مورخ ۱۴۰۳/۱۰/۲۹/ و پرونده شماره ۱۴۰۴۳۱۹۲۰۰۰۰۰۷۶۴۹۰مورخ ۱۴۰۴/۰۱/۲۵ به استحضار میرساند:
در سال ۱۴۰۱ حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۸ درصدی افزایش یافته است و این در حالی است که معوقات ۵ ماهه اول سال ۱۴۰۱ بنده از تامین اجتماعی طلب دارم هنوز هم پرداخت نکرده است و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۳ بنده با مدارکی مستندات علیه تامین اجتماعی در دیوان عدالت اداری شکایت کردم. که متأسفانه شکایت بنده را به بهانه مختلف رد کرده است چرا؟
بنده ۳۳ سال و ۵ ماه و ۶ روز سابقه دارم و حق بیمه و مالیات پرداخت کردم و هم ایثارگر و جانباز هستم ولی اما امتأسفانه هیچ ارزش قائل نمی شوند چرا؟
شعبه ۵۹ دیوان عدالت اداری خودش می داند که حق با بنده است ولی اما متأسفانه باز هم به بهانه مختلف شکایت بنده را رد کرده است.
سازمان تأمین اجتماعی با چه دلیل هر سال حقوق و سایر مزایای بنده را به صورت غیر قانونی کم می کند.
در فیش مستمری مهر ماه ۱۴۰۱ متناسب سازی ۷۵% اعاده نسبت به زمان برقراری مبلغ ۱۵۲,۷۱۷,۵۰۸ریال از حقوق بنده به صورت غیر قانونی کسر کردن چرا؟
علت سکوت مدیرعامل سازمان تامین از مهر ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون چیست؟
حکم سال ۱۳۹۹ مبلغ ۱۳،۰۸۰،۷۱۴ریال به صورت غیر قانونی کم کردن چرا؟
حکم سال ۱۴۰۰ مبلغ ۴،۲۶۰،۲۶۱ ریال به صورت غیر قانونی کم کردن چرا؟
حکم سال۱۴۰۱ مبلغ ۵،۸۷۹،۱۶۱ ریال به صورت غیرفانونی کم کردن چرا؟
حکم سال ۱۴۰۲ مبلغ ۲،۳۶۵،۷۸۴ ریال به صورت غیر قانونی کم کردن چرا؟
در اسفند ماه ۱۴۰۲ الی آذر ماه ۱۴۰۳ مبلغ ۱۴۳،۱۰۸،۲۰۱ ریال به صورت غیر قانونی حقوق و سایر مزایا بنده کم کردن چرا؟
در خواست رسیدگی دارم.
قانون برای شکایت کردن وجود دارد، اما اجرا نمیشود. قانون برای اعتراض کردن وجود دارد، اما اجرا نمیشود. برای شکایت به کجا مراجعه کنم ومتأسفانه دیوان عدالت اداری هم به بهانه های مختلف شکایت بنده را رد کرده است چرا؟
برای اعتراض به کجا مراجعه کنم ومتأسفانه دیوان عدالت اداری هم به بهانه های مختلف شکایت بند را رد کرده است چرا؟
سوال اینجاست که آیا قانون سازمان تأمین اجتماعی دلبخواهی است!
سوال بنده این است که آیا در سازمان تأمین اجتماعی قانون و عدالت وجود ندارد که متأسفانه هر سال که بدون رعایت قانون حقوق و سایر مزایای بنده را کم می کند و هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
در این مدت ۱۴ ماه و ۳ روز است که در مورد کم کردن حقوق و سایر مزایا بنده به صورت غیر قانونی توسط سازمان تامین اجتماعی هزاران بار در رسانه ها اعتراض کرده ام ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ کسی هم پیگیری، بررسی و رسیدگی نکرده است چرا؟
پاسخگو و جوابگو نیست و از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تاکنون هم نبوده است. از ریاست محترم دیوان عدالت اداری تقاضای بررسی و رسیدگی دارم.
کدملی: ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱
بازنشسته تأمین اجتماعی
در ضمن شماره بایگائی شعبه: ۰۳۰۱۶۹۹
درضمن شماره بایگانی شعبه: ۰۴۰۰۱۰۳
در شعبه ۵۹ دیوان عدالت اداری
در تاریخ 1402/02/23، 1403/03/05، 1403/07/07 و در 18 فروردین 1404 که بنده در دیوان عدالت اداری به خاطر کم کردن حقوق و سایر مزایای در فیش حقوقی و هم در حکم بازشستگی سال ها 1399، 1400، 1401 و 1402 با مدارک و مستندات علیه سازمان تأمین اجتماعی شکایت کرده ام.
ولی اما متأسفانه شعبه 59 دیوان عدالت اداری به بهانه های مختلف شکایت بنده را رد کرده است چرا؟
تقاضای رسیدگی را دارم.
کدملی : 1531439901
بازنشسته تأمین اجتماعی
درضمن در تاریخ 1403/04/02 با حکم و رأی شعبه 59 دیوان عدالت اداری مدت 3 وفت داده بود که مشکل بنده را بررسی و رسیدگی کند، طبق اظهارنامه به سازمان تأمین اجتماعی ارسال شده است ولی اما متأسفانه تاکنون پاسخ و جواب ندادن.
ریاست محترم حراست مخابرات منطقه 5 تهران
احتراما به استحضار میرساند که اینجانب پرسنلی رسمی نگهبانی مرکز مخابرات آیت اله ایروانی به شماره کارمندی 1420070 و شماره مستخدمی 61001328 درخواست ساعت حضورو غیاب ماهیانه از سال 1388 تا 1394 را دارم خواهشمند است پرینت یا نامه مکتوب اداری به اینجانب جهت ارائه به حل اختلاف اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران را دارم.
با تشکر
نگهبان مرکز تلفن ثابت مخابرات آیت اله ایروانی
1394/12/03
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر محمودزاده، رئیس هیأتمدیره شرکت مخابرات ایران
جناب آقای مهندس جعفر پورمدیرعامل شرکت مخابرات ایران
جناب آقای مهندس ملک جعفریان، مدیر مخابرات منطقه تهران
سلام علیکم
- فیش حقوقی شهریور ماه سال 1389/ اضافه کار جاری و فوق العاده نوبت کار پرداخت شده است.
- از مهرماه سال 1389 الی اسفند ماه 1395 فوق العاده نوبت کاری برای بنده پرداخت نشده است.
- از آبان ماه سال 1389 الی آذر ماه سال 1392 اضافه کاری بنده را قطع کردن/ دی ماه سال 1392 الی اسفند ماه 1395 اضافه کاری برای بنده 64 ساعت واریز شده است.
- دی و بهمن ماه سال 1391 مزد شبکاری 60 ساعت واریز شده است.
- اسفند ماه سال 1391 مزد شبکاری 60 ساعت برای بنده واریز نشده است.
- فروردین ماه سال 1391 الی اسفند ماه سال 1395 مزد شبکاری 80 ساعت واریز شده است.
شماره کارمندی: 1420070
شماره پرسنل: 61001328
ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی و رسیدگی نیست چرا؟ و هیچ اقدامی در این مورد صورت نگرفته است. که متأسفانه تاکنون پاسخی در این مورد دریافت نکرده ام. و هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟ تقاضای رسیدگی دارم. بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران می گوید
در سال 1394 از اداره کار و در 1395، 1396 و 1401 از دیوان عدالت اداری شکایت و اعتراض کردم که متاسفانه به بهانه های مختلف شکایت و اعتراض بنده را رد کردند متاسفانه یکی از نیروهای شرکتی و با همدستی مسئول حراست اداره کل مخابرات منطقه 5 تهران حق وحقوق پرسنلی رسمی نگهبان را در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران پایمال و ضایع کرده است و به خاطر نامه و تایید به اداره کار خودداری کردند. و متاسفانه حاضر به همکاری نیستند. و اعتراض هم می کنم متاسفانه مدیر کل اداره کل مخابرات منطقه 5 تهران هم میگوید موضوع به ما ارتباطی ندارد. و این در حالی است که بنده کارمند رسمی اداره کل مخابرات منطقه 5 تهران وابسته به شرکت مخابرات استان تهران بودم.
در مورد پایمال و ضایع کردن حق وحقوق بنده علیه مخابرات منطقه تهران در اداره کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران و هم دیوان عدالت اداری شکایت واعتراض هم کردم ولی اما متأسفانه اداره کار و رفاه اجتماعی و هم دیوان عدالت اداری و به خاطر بهانه های مختلف شکایت و اعتراض بنده را رد کردند و بررسی و رسیدگی قانونی نکرده اند چرا؟
سه شنبه 1 تیر 1395 پرونده شما به شماره 9509980901900484 به شعبه 19 دیوان اداری اداری ارجاع شد.
- شماره پرونده ها: 140031920000686886 شعبه61 دیوان عدالت اداری و شعبه 19 تحجدید نظر دیوان عدالت اداری
- شماره بایگائی شعبه 61 دیوان عدالت اداری 0002390
- شماره بایگائی شعبه 19 تجدیدنظر دیوان عدالت اداری 0101667
رئیس محترم هیات عمومی دیوان عدالت اداری
بعد از 44 ماه و 17 روز است که متاسفانه هنوز موفق به دریافت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن نشدهام و هیچ مسئولی هم دراینباره پاسخگو نیست.
در بانک مرکزی و هم دیوان شکایت کردم نتیجه نگرفتم
بازنشسته مخابرات منطقه تهران از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
برای شکایت به کجا مراجعه کنم قانون برای شکایت کردن وجود دارد، اما اجرا نمیشود. قانون برای اعتراض کردن وجود دارد، اما اجرا نمیشود.
در ضمن ایثارگر و جانباز هم هستم ولی اما امتأسفانه هیچ ارزش قائل نمی شوند چرا؟
جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا عابدی، رئیس دیوان عدالت اداری
باسلام،
در سال 1394 از اداره کار و در 1396 از دیوان عدالت اداری شکایت و اعتراض کردم که متاسفانه به بهانه های مختلف شکایت و اعتراض بنده را رد کردند متاسفانه یکی از نیروهای شرکتی و با همدستی مسئول حراست اداره کل مخابرات منطقه 5 تهران حق وحقوق پرسنلی رسمی نگهبان را در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران پایمال و ضایع کرده است و به خاطر نامه و تایید به اداره کار خودداری کردند. و متاسفانه حاضر به همکاری نیستند. و اعتراض هم می کنم متاسفانه مدیر کل اداره کل مخابرات منطقه 5 تهران هم میگوید موضوع به ما ارتباطی ندارد. و این در حالی است که بنده کارمند رسمی اداره کل مخابرات منطقه 5 تهران وابسته به شرکت مخابرات استان تهران بودم.
در مورد پایمال و ضایع کردن حق وحقوق بنده علیه مخابرات منطقه تهران در اداره کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران و هم دیوان عدالت اداری شکایت واعتراض هم کردم ولی اما متأسفانه اداره کار و رفاه اجتماعی و هم دیوان عدالت اداری و به خاطر بهانه های مختلف شکایت و اعتراض بنده را رد کردند و بررسی و رسیدگی قانونی نکرده اند چرا؟
ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی و رسیدگی نیست چرا؟ و هیچ اقدامی در این مورد صورت نگرفته است. که متأسفانه تاکنون پاسخی در این مورد دریافت نکرده ام. و هیچ کس هم پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟ تقاضای رسیدگی دارم
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
کد ملی: 1531439901
رئیس محترم هیات عمومی دیوان عدالت اداری
باسلام،
در سال 1394 از اداره کار و در 1396 از دیوان عدالت اداری شکایت و اعتراض کردم که متاسفانه به بهانه های مختلف شکایت و اعتراض بنده را رد کردند متاسفانه یکی از نیروهای شرکتی و با همدستی مسئول حراست اداره کل مخابرات منطقه 5 تهران حق وحقوق پرسنلی رسمی نگهبان را در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران پایمال و ضایع کرده است و به خاطر نامه و تایید به اداره کار خودداری کردند. و متاسفانه حاضر به همکاری نیستند. و اعتراض هم می کنم متاسفانه مدیر کل اداره کل مخابرات منطقه 5 تهران هم میگوید موضوع به ما ارتباطی ندارد. و این در حالی است که بنده کارمند رسمی اداره کل مخابرات منطقه 5 تهران وابسته به شرکت مخابرات استان تهران بودم.
در مورد پایمال و ضایع کردن حق وحقوق بنده علیه مخابرات منطقه تهران در اداره کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران و هم دیوان عدالت اداری شکایت واعتراض هم کردم ولی اما متأسفانه اداره کار و رفاه اجتماعی و هم دیوان عدالت اداری و به خاطر بهانه های مختلف شکایت و اعتراض بنده را رد کردند و بررسی و رسیدگی قانونی نکرده اند چرا؟
ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی و رسیدگی نیست چرا؟ و هیچ اقدامی در این مورد صورت نگرفته است. که متأسفانه تاکنون پاسخی در این مورد دریافت نکرده ام. و هیچ کس هم پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟ تقاضای رسیدگی دارم
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
کد ملی: 1531439901
جناب آقای دکتر محمودزاده، رئیس هیأتمدیره شرکت مخابرات ایران
جناب آقای مهندس جعفر پورمدیرعامل شرکت مخابرات ایران
جناب آقای مهندس ملک جعفریان، مدیر مخابرات منطقه تهران
سلام علیکم
- فیش حقوقی شهریور ماه سال 1389/ اضافه کار جاری و فوق العاده نوبت کار پرداخت شده است.
- از مهرماه سال 1389 الی اسفند ماه 1395 فوق العاده نوبت کاری برای بنده پرداخت نشده است.
- از آبان ماه سال 1389 الی آذر ماه سال 1392 اضافه کاری بنده را قطع کردن/ دی ماه سال 1392 الی اسفند ماه 1395 اضافه کاری برای بنده 64 ساعت واریز شده است.
- دی و بهمن ماه سال 1391 مزد شبکاری 60 ساعت واریز شده است.
- اسفند ماه سال 1391 مزد شبکاری 60 ساعت برای بنده واریز نشده است.
- فروردین ماه سال 1391 الی اسفند ماه سال 1395 مزد شبکاری 80 ساعت واریز شده است.
شماره کارمندی: 1420070
شماره پرسنل: 61001328
ریاست محترم حراست مخابرات منطقه 5 تهران
احتراما به استحضار میرساند که اینجانب پرسنلی رسمی نگهبانی مرکز مخابرات آیت اله ایروانی به شماره کارمندی 1420070 و شماره مستخدمی 61001328 درخواست ساعت حضورو غیاب ماهیانه از سال 1388 تا 1394 را دارم خواهشمند است پرینت یا نامه مکتوب اداری به اینجانب جهت ارائه به حل اختلاف اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران را دارم.
با تشکر
نگهبان مرکز تلفن ثابت مخابرات آیت اله ایروانی
1394/12/03
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر محمودزاده، رئیس هیأتمدیره شرکت مخابرات ایران
جناب آقای مهندس جعفر پورمدیرعامل شرکت مخابرات ایران
جناب آقای مهندس ملک جعفریان، مدیر مخابرات منطقه تهران
سلام علیکم
- فیش حقوقی شهریور ماه سال 1389/ اضافه کار جاری و فوق العاده نوبت کار پرداخت شده است.
- از مهرماه سال 1389 الی اسفند ماه 1395 فوق العاده نوبت کاری برای بنده پرداخت نشده است.
- از آبان ماه سال 1389 الی آذر ماه سال 1392 اضافه کاری بنده را قطع کردن/ دی ماه سال 1392 الی اسفند ماه 1395 اضافه کاری برای بنده 64 ساعت واریز شده است.
- دی و بهمن ماه سال 1391 مزد شبکاری 60 ساعت واریز شده است.
- اسفند ماه سال 1391 مزد شبکاری 60 ساعت برای بنده واریز نشده است.
- فروردین ماه سال 1391 الی اسفند ماه سال 1395 مزد شبکاری 80 ساعت واریز شده است.
شماره کارمندی: 1420070
شماره پرسنل: 61001328
ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی و رسیدگی نیست چرا؟ و هیچ اقدامی در این مورد صورت نگرفته است. که متأسفانه تاکنون پاسخی در این مورد دریافت نکرده ام. و هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟ تقاضای رسیدگی دارم. بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران می گوید
در سال 1394 از اداره کار و در 1395، 1396 و 1401 از دیوان عدالت اداری شکایت و اعتراض کردم که متاسفانه به بهانه های مختلف شکایت و اعتراض بنده را رد کردند متاسفانه یکی از نیروهای شرکتی و با همدستی مسئول حراست اداره کل مخابرات منطقه 5 تهران حق وحقوق پرسنلی رسمی نگهبان را در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران پایمال و ضایع کرده است و به خاطر نامه و تایید به اداره کار خودداری کردند. و متاسفانه حاضر به همکاری نیستند. و اعتراض هم می کنم متاسفانه مدیر کل اداره کل مخابرات منطقه 5 تهران هم میگوید موضوع به ما ارتباطی ندارد. و این در حالی است که بنده کارمند رسمی اداره کل مخابرات منطقه 5 تهران وابسته به شرکت مخابرات استان تهران بودم.
در مورد پایمال و ضایع کردن حق وحقوق بنده علیه مخابرات منطقه تهران در اداره کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران و هم دیوان عدالت اداری شکایت واعتراض هم کردم ولی اما متأسفانه اداره کار و رفاه اجتماعی و هم دیوان عدالت اداری و به خاطر بهانه های مختلف شکایت و اعتراض بنده را رد کردند و بررسی و رسیدگی قانونی نکرده اند چرا؟
سه شنبه 1 تیر 1395 پرونده شما به شماره 9509980901900484 به شعبه 19 دیوان اداری اداری ارجاع شد.
- شماره پرونده ها: 140031920000686886 شعبه61 دیوان عدالت اداری و شعبه 19 تحجدید نظر دیوان عدالت اداری
- شماره بایگائی شعبه 61 دیوان عدالت اداری 0002390
- شماره بایگائی شعبه 19 تجدیدنظر دیوان عدالت اداری 0101667
بعد از 44 ماه و 15 روز است که متاسفانه هنوز موفق به دریافت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن نشدهام و هیچ مسئولی هم دراینباره پاسخگو نیست.
در بانک مرکزی و هم دیوان شکایت کردم نتیجه نگرفتم
بازنشسته مخابرات منطقه تهران از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
برای شکایت به کجا مراجعه کنم قانون برای شکایت کردن وجود دارد، اما اجرا نمیشود. قانون برای اعتراض کردن وجود دارد، اما اجرا نمیشود.
در ضمن ایثارگر و جانباز هم هستم ولی اما امتأسفانه هیچ ارزش قائل نمی شوند چرا؟
جناب آقای حجت الاسلام حکمتعلی مظفری رییس دیوان عدالت اداری
باسلام،
در سال 1394 از اداره کار و در 1396 از دیوان عدالت اداری شکایت و اعتراض کردم که متاسفانه به بهانه های مختلف شکایت و اعتراض بنده را رد کردند متاسفانه یکی از نیروهای شرکتی و با همدستی مسئول حراست اداره کل مخابرات منطقه 5 تهران حق وحقوق پرسنلی رسمی نگهبان را در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران پایمال و ضایع کرده است و به خاطر نامه و تایید به اداره کار خودداری کردند. و متاسفانه حاضر به همکاری نیستند. و اعتراض هم می کنم متاسفانه مدیر کل اداره کل مخابرات منطقه 5 تهران هم میگوید موضوع به ما ارتباطی ندارد. و این در حالی است که بنده کارمند رسمی اداره کل مخابرات منطقه 5 تهران وابسته به شرکت مخابرات استان تهران بودم.
در مورد پایمال و ضایع کردن حق وحقوق بنده علیه مخابرات منطقه تهران در اداره کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران و هم دیوان عدالت اداری شکایت واعتراض هم کردم ولی اما متأسفانه اداره کار و رفاه اجتماعی و هم دیوان عدالت اداری و به خاطر بهانه های مختلف شکایت و اعتراض بنده را رد کردند و بررسی و رسیدگی قانونی نکرده اند چرا؟
ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی و رسیدگی نیست چرا؟ و هیچ اقدامی در این مورد صورت نگرفته است. که متأسفانه تاکنون پاسخی در این مورد دریافت نکرده ام. و هیچ کس هم پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟ تقاضای رسیدگی دارم
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
کد ملی: 1531439901
مدیر کل محترم اداره کل مخابرات منطقه 5 تهران
ریاست محترم حراست مخابرات منطقه 5 تهران
احتراما به استحضار میرساند که اینجانب پرسنلی رسمی نگهبانی مرکز مخابرات آیت اله ایروانی به شماره کارمندی 1420070 و شماره مستخدمی 61001328 درخواست ساعت حضورو غیاب ماهیانه از سال 1388 تا 1394 را دارم خواهشمند است پرینت یا نامه مکتوب اداری به اینجانب جهت ارائه به حل اختلاف اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران را دارم.
با تشکر
مدیر کل محترم اداره کل مخابرات منطقه 5 تهران
ریاست محترم حراست مخابرات منطقه 5 تهران
احتراما به استحضار میرساند که اینجانب پرسنلی رسمی نگهبانی مرکز مخابرات آیت اله ایروانی به شماره کارمندی 1420070 و شماره مستخدمی 61001328 درخواست ساعت حضورو غیاب ماهیانه از سال 1388 تا 1394 را دارم خواهشمند است پرینت یا نامه مکتوب اداری به اینجانب جهت ارائه به حل اختلاف اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران را دارم.
با تشکر
نگهبان مرکز تلفن ثابت مخابرات آیت اله ایروانی
1394/12/03
جناب آقای دکتر محمودزاده، رئیس هیأتمدیره شرکت مخابرات ایران
جناب آقای مهندس جعفر پورمدیرعامل شرکت مخابرات ایران
جناب آقای مهندس ملک جعفریان، مدیر مخابرات منطقه تهران
سلام علیکم
- فیش حقوقی شهریور ماه سال 1389/ اضافه کار جاری و فوق العاده نوبت کار پرداخت شده است.
- از مهرماه سال 1389 الی اسفند ماه 1395 فوق العاده نوبت کاری برای بنده پرداخت نشده است.
- از آبان ماه سال 1389 الی آذر ماه سال 1392 اضافه کاری بنده را قطع کردن/ دی ماه سال 1392 الی اسفند ماه 1395 اضافه کاری برای بنده 64 ساعت واریز شده است.
- دی و بهمن ماه سال 1391 مزد شبکاری 60 ساعت واریز شده است.
- بهمن ماه سال 1391 مزد شبکاری 60 ساعت برای بنده واریز نشده است.
- فروردین ماه سال 1391 الی اسفند ماه سال 1395 مزد شبکاری 80 ساعت واریز شده است.
شماره کارمندی: 1420070
شماره پرسنل: 61001328
و این در حالی است که بازنشستگان مخابرات منطقه تهران و... در سال 1394 و هم 1396 دریافت کردند.
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید
بنده در اسفنده ماه سال95 بازنشسته شده ام ولی متاسفانه هنوز هم هیچ خبری از سکه پایان خدمت 32 سال و 7 ماه نیست چرا؟
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
سلام از سال۹۴ هیچ استانی پرداخت نکرده
رساگو می گوید
سلام.لطفا اطلاعات خود تان را بروز فرمایید بنده اسفند ۹۶ بازنشست شده ام حدود نیمه سال ۹۷ سکه رو هم دادند.در اذربایجان شرقی
بازنشسته مالی می گوید
جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا عابدی، رئیس دیوان عدالت اداری
باسلام،
در سال 1394 از اداره کار و در 1396 از دیوان عدالت اداری شکایت و اعتراض کردم که متاسفانه به بهانه های مختلف شکایت و اعتراض بنده را رد کردند متاسفانه یکی از نیروهای شرکتی و با همدستی مسئول حراست اداره کل مخابرات منطقه 5 تهران حق وحقوق پرسنلی رسمی نگهبان را در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوب غرب تهران پایمال و ضایع کرده است و به خاطر نامه و تایید به اداره کار خودداری کردند. و متاسفانه حاضر به همکاری نیستند. و اعتراض هم می کنم متاسفانه مدیر کل اداره کل مخابرات منطقه 5 تهران هم میگوید موضوع به ما ارتباطی ندارد. و این در حالی است که بنده کارمند رسمی اداره کل مخابرات منطقه 5 تهران وابسته به شرکت مخابرات استان تهران بودم.
در مورد پایمال و ضایع کردن حق وحقوق بنده علیه مخابرات منطقه تهران در اداره کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران و هم دیوان عدالت اداری شکایت واعتراض هم کردم ولی اما متأسفانه اداره کار و رفاه اجتماعی و هم دیوان عدالت اداری و به خاطر بهانه های مختلف شکایت و اعتراض بنده را رد کردند و بررسی و رسیدگی قانونی نکرده اند چرا؟
ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی و رسیدگی نیست چرا؟ و هیچ اقدامی در این مورد صورت نگرفته است. که متأسفانه تاکنون پاسخی در این مورد دریافت نکرده ام. و هیچ کس هم پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟ تقاضای رسیدگی دارم
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
کد ملی: 1531439901
در مورد پایمال و ضایع کردن حق وحقوق بنده علیه مخابرات منطقه تهران در اداره کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران و هم دیوان عدالت اداری شکایت واعتراض هم کردم ولی اما متأسفانه اداره کار و رفاه اجتماعی و هم دیوان عدالت اداری و به خاطر بهانه های مختلف شکایت و اعتراض بنده را رد کردند و بررسی و رسیدگی قانونی نکرده اند چرا؟
ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی و رسیدگی نیست چرا؟ و هیچ اقدامی در این مورد صورت نگرفته است. که متأسفانه تاکنون پاسخی در این مورد دریافت نکرده ام. و هیچ کس هم پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟ تقاضای رسیدگی دارم
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
و این در حالی است که بازنشستگان مخابرات منطقه تهران و... در سال 1394 و هم 1396 دریافت کردند.
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
بازنشسته مخابرات منطقه تهران می گوید
بنده در اسفنده ماه سال95 بازنشسته شده ام ولی متاسفانه هنوز هم هیچ خبری از سکه پایان خدمت 32 سال و 7 ماه نیست چرا؟
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
سلام از سال۹۴ هیچ استانی پرداخت نکرده
رساگو می گوید
سلام.لطفا اطلاعات خود تان را بروز فرمایید بنده اسفند ۹۶ بازنشست شده ام حدود نیمه سال ۹۷ سکه رو هم دادند.در اذربایجان شرقی
بازنشسته مالی می گوید
جناب آقای دکتر محمودزاده، رئیس هیأتمدیره شرکت مخابرات ایران
جناب آقای مهندس جعفر پورمدیرعامل شرکت مخابرات ایران
جناب آقای مهندس ملک جعفریان، مدیر مخابرات منطقه تهران
سلام علیکم
- فیش حقوقی شهریور ماه سال 1389/ اضافه کار جاری و فوق العاده نوبت کار پرداخت شده است.
- از مهرماه سال 1389 الی اسفند ماه 1395 فوق العاده نوبت کاری برای بنده پرداخت نشده است.
- از آبان ماه سال 1389 الی آذر ماه سال 1392 اضافه کاری بنده را قطع کردن/ دی ماه سال 1392 الی اسفند ماه 1395 اضافه کاری برای بنده 64 ساعت واریز شده است.
- دی و بهمن ماه سال 1391 مزد شبکاری 60 ساعت واریز شده است.
- اسفند ماه سال 1391 مزد شبکاری 60 ساعت برای بنده واریز نشده است.
- فروردین ماه سال 1391 الی اسفند ماه سال 1395 مزد شبکاری 80 ساعت واریز شده است.
شماره کارمندی: 1420070
شماره پرسنل: 61001328