مدیرعامل خودروسازی از عرضه ۱۰ میلیون دستگاه خودرو طی سال‌های اخیر خبر داد و بر لزوم برنامه ریزی جامع برای افزایش سهم بازار لوازم یدکی تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - علی شیخ زاده مدیرعامل گروه خودروسازی  با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت وسیع خودروهای عرضه شده در سال های اخیر گفت: عرضه حدود ۱۰ میلیون دستگاه خودرو توسط گروه خودروسازی در سال های اخیر یک بازار بی نظیر برای قطعات یدکی ایجاد می کند که باید با هدف گذاری، برنامه ریزی و نوآوری در ارائه خدمات از بازار قطعات یدکی در کشور را ارتقا چشمگیری داد.

وی با اشاره به لزوم گسترش شبکه‌های نمایندگی برای افزایش صادرات قطعه گفت: باید با برنامه ریزی جامع و دقیق بازارهای هدف صادراتی را تقویت کرد و از این طریق سود عملیاتی را ارتقا داد.

منبع: سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار