مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: استفاده از هوش مصنوعی برای پاسخ به ۱۹۰۰ سوال پر تکرار شهروندان از تأمین اجتماعی مد نظر قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ـ محمد سالاری، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در آئین بهره‌برداری از ساختمان جدید مرکز ارتباطات اظهارداشت: امروز بهانه‌ای برای آغاز کار جدید جهت رسیدن به اهداف و کار‌های نوین است.

وی افزود: امکانات فیزیکی هدف اصلی ما نیست و برای بهبود ارتباطات و پاسخگویی برنامه‌های خوبی در دست اقدام است. ما بنا داریم هیچ‌سوالی بدون پاسخ نماند و به همه ابهامات و گلایه‌ها و سوالات رسیدگی می‌کنیم و این محدود به پاسخگویی تلفنی نیست و از هوش مصنوعی و زیرساخت‌های تکنولوژی استفاده می‌کنیم تا مخاطبان اقناع شوند.

سالاری گفت: سوالات کلی ۱۹۰۰ مورد است که مردم به همین دلیل با تأمین اجتماعی تماس می‌گیرند و بنا داریم با بهره‌گیری از دستیار هوش مصنوعی و کارکنانمان پاسخ دهیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: همه کارفرمایان، کارگردان و بازنشستگان و افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی می‌توانند از این نحوه پاسخگویی هوشمند در تأمین اجتماعی بهره‌مند شوند.

منبع: مهر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار