رئیس مرکز بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی و فوریت‌های اداری گفت: ۹۶ درصد از مشکلات انتقال یافته توسط مردم به سامانه فواد در استان قزوین، حل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - کامل داودی رئیس مرکز بازرسی، نظارت بر خدمات عمومی و فوریت‌های اداری در خصوص عملکرد سامانه فوریت‌های اداری (فواد) در ماه ابتدایی آغاز بکار این سامانه گفت: در بازه زمانی ۱۷ اردیبهشت تا ۱۷ خرداد، ۳۵۳۴ شکایت در سامانه فواد ثبت شده که ۲۲۸ تای آن مربوط به موضوعات فواد بوده و سایر تماس‌ها مربوط به موضوعات عمومی بوده است.

وی بیان کرد: بر این اساس ۲۹.۴ درصد از شکایات ثبت شده مرتبط با شفاف نبودن نحوه و فرآیند ارائه خدمت و ۲۲.۴ درصد آن نیز مرتبط با موکول نمودن ارائه خدمت به هفته‌ها و روز‌های آتی بدون توجیه قانونی بوده است.

داودی عنوان کرد: در انتهای هفته چهارم از آغاز به کار سامانه فواد، میانگین زمان رسیدگی به شکایات ۳ ساعت ۱۳ دقیقه بوده و ۲۱۹ مورد از ۲۲۸ مورد مربوط به فواد به صورت کامل پیگیری رسیدگی و با موفقیت حل شده است.

استان البرز پایتخت بعدی فواد خواهد بود و اجرای این طرح به صورت مرحله‌ای در دیگر استان‌ها نیز برنامه‌ریزی شده است.

منبع: استانداری قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.