در دیدار صبای قم و تراکتورسازی تبریز به دلیل رفتار ناشایست امیر قلعه نویی، وی به دستور داور مسابقه اخراج شد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، این سرمربی را به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم کرده و به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در دیدار صبا و تراکتورسازی به غیر از امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، ایمان عالمی دیگر مربی تراکتورسازی تبریز به دلیل اعتراض به داور در این دیدار به توبیخ کتبی در پرونده به پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی شد.

لازم به ذکر است، به دلیل تخلفات تماشاگران دو تیم صبا و تراکتورسازی، هر دو تیم به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

گفتنی است، محمدحسن جعفری به دلیل مصاحبه غیرمجاز و عدم رعایت مقررات، به پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

در ادامه گزارش آمده است، در دیدار 2 تیم فولاد خوزستان و راه آهن تهران مبنی بر اعتراض جلالی به نحوه داوری و تحریک تماشاگران، کمیته انضباطی طبق مواد 20 و 22 آیین نامه انضباطی، ضرورت رعایت مقررات و پرهیز از دخالت در امر داوری را به وی تذکر داد و توصیه کرد که سرمربی تیم از انجام هرگونه اقدامی مبنی بر تحریک تماشاگران خودداری کند.

شایان ذکر است، در دیدار 2 تیم پرسپولیس و داماش، ابراهیم قاسم پور، سرمربی تیم فوتبال داماش مرتکب تخلفاتی شد که بر همین اساس وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم داماش محروم شده و به پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و همچنین باشگاه داماش پنج میلیون ریال جریمه نقدی و یک دیدار بدون تماشاگر به عنوان میزبان، به دلیل تخلفات تماشاگران محکوم شد.

این گزارش می افزاید، در دیدار ملوان و پرسپولیس، تماشاگران ملوانی در طول برگزاری مسابقه و بعد از آن مرتکب تخلف شدند که تیم فوتبال ملوان بندر انزلی به پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بر اساس این گزارش، در دیدار استقلال و سپاهان تماشاگران هر 2 تیم مرتکب تخلف شدند که تیم استقلال به پرداخت 20 میلیون ریال و تیم سپاهان به پرداخت 30 میلیون ریال محکوم شدند و در مورد تخلف منصور پورحیدری، سرپرست استقلال تهران مبنی بر اعتراض به داوری به وی تذکر داده شد تا قوانین و مقررات مربوط به مسابقه را رعایت کند.

گفتنی است، به دلیل تأخیر در ورود به زمین مسابقه توسط تیم های سپاهان و استقلال، هر کدام از 2 تیم به پرداخت شش میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند./مح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار