فیلم‌های تلویزیون در سالروز شهادت امام رضا(ع)

تلویزیون در روز شهادت امام رضا(ع) فیلم‌‌های تلویزیونی نظیر مسیر عشق، سپیده، بیت هشتم و حج پاکان را به روی آنتن می‌برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، فیلم­­های سینمایی­ و تلویزیونی سپیده، برج سوزان، سلاله، پسر زیبا، بیت هشتم، سوار در باران، حج پاکان، قول می‌دهم و مسیر عشق روز سه‌شنبه 4 بهمن ماه مصادف با سال روز شهادت ثامن الحجج حضرت امام رضا (ع)، از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و شما پخش می­ شود.

** سپیده

فیلم تلویزیونی «سپیده» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سید روح‌الله حجازی از تولیدات گروه معارف، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مرکز سیما فیلم سه شنبه 4 بهمن ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
داستان «سپیده» بازی پریوش نظریه، سیدفخرالدین حجازی و آرش مجیدی از این قرار است که علیرضا و سپیده یکدیگر را عاشقانه دوست دارند. سپیده باردار است و در همین حال در می‌یابد دچار بیماری شده و چیزی به پایان عمرش باقی نمانده است، پزشکان او را به سقط جنین توصیه می‌کنند. حالا او بین مادر شدن و زنده ماندن مجبور به انتخاب می‌شود.

** برج سوزان

فیلم سینمایی «برج سوزان» به کارگردانی راینرمت سوتانی سه شنبه 4 بهمن ماه ساعت 22 از شبکـه یک سیما پخش می­شود.
کایتا که دختر رئیس آتش نشانی است در رستورانی که در یک برج بلند ساخته شده کار می‌کند. بر اثر اتصال برق برج آتش می‌گیرد و عده زیادی از مهمانان رستوران در آتش محاصره می­شوند. آتش نشانی برای نجات آنها راهی محل می­شود.
استفان لوکا و سیلک بودِ نبِندِر در فیلم سینمایی «برج سوزان» محصول سال 2007 آلمان بازی کردند.

** سلاله

فیلم تلویزیونی «سلاله» سه شنبه 4 بهمن ماه ساعت 17:30 از شبکه دو پخش خواهد شد.
سلاله دختر دانشجویی است که پدر خود را از دست داده است و با مادرش مونس زندگی می‌کند. مونس مبتلا به بیماری قلبی است و درمان او هزینه سنگینی دارد. سلاله پیگیر آن است تا مغازه پدر خود را بفروش برساند، اما عموی او غدیر مخالف تصمیم اوست و سند مغازه را که برادرش به امانت نزد او گذاشته بود به سلاله نمی‌دهد.
افسر اسدی، سیاوش طهمورث، حسن جوهرچی و نیلوفر شهیدی در فیلم تلویزیونی «سلاله» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسین تبریزی هنرمندی کرده‌اند.

** پسر زیبا

فیلم سینمایی «پسر زیبا» به کارگردانی شا اون کو محصول سال 2010 کشور آمریکا سه شنبه 4 بهمن ماه ساعت 10:15 از شبکه سه سیما باز پخش خواهد شد.

** بیت هشتم

فیلم سینمایی «بیت هشتم» با بازی عبدالرضا زهره کرمانی، محمد رضا غیاث آبادی و بهزاد کریمی سه شنبه 4 بهمن ماه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش می­شود.
در خلاصه داستان فیلم به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حمیدرضا عطارزاده آمده: مهران شریفی پزشک و جراح قلب است که پس از سال‌ها زندگی در کانادا حالا بعد جدا شدن از همسرش با دختر خردسالش به ایران و خانه پدری در کاشان بازگشته است. بازگشت او مصادف می‌شود با ایام عزاداری شهادت امام رضا (ع) که در خانه آنها مراسم عزا و روضه خوانی برقرار است.

** سوار در باران

فیلم تلویزیونی «سوار در باران» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسن جوان بخت از تولیدات صداوسیمای مرکز گیلان ساعت 9 صبح روز سه شنبه 4 بهمن ماه از شبکه تهران پخش خواهد شد.
داستان فیلم در مورد پسربچه‌ای است که ضمن درس خواندن، تلاش می‌کند به خانواده‌اش در امور مزرعه کمک کند.

**حج پاکان

فیلم تلویزیونی «حج پاکان» به کارگردانی هادی رحیمی و تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان ساعت 13:30 سه شنبه 4 بهمن ماه از شبکه تهران پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فیلم با بازی رامین راستاد و کاظم افرندیا آمده: پاکان نوجوانی است که آرزو دارد مادر بزرگش را به زیارت امام رضا(ع)بفرستد. او به همراه پدر و مادربزرگش در روستایی زندگی می‌کنند. پدر پاکان اعتیاد دارد و برای حشمت خان که گاوداری دارد رانندگی می‌کند. پاکان برای فرستادن مادر بزرگش به زیارت نیاز به پول دارد. بنابراین او به سراغ حشمت خان رفته تا در گاوداریش کار کند...

** قول می‌دهم

فیلم سینمایی «قول می‌دهم» به کارگردانی سمیر کارنیک سه‌شنبه 4 بهمن ماه ساعت 20:45 از شبکه تهران پخش می‌شود.
دکتر دیوک چاولا پزشک بسیار خوبی است که علاوه بر جراحی در زمینه سرطان، تحقیقاتی هم انجام داده که از طرف انجمن پزشکی آمریکا مورد حمایت قرار گرفته و می‌خواهد تا رسیدن به نتایج مطلوب کارش را ادامه دهد.
بابی دیول و کانگنا رانات در فیلم سینمایی «قول می‌دهم» محصول سال 2009 کشور هندوستان بازی کرده‌اند.

** مسیر عشق

فیلم تلویزیونی «مسیر عشق» به کارگردانی بهرام درخشان و تهیه کنندگی النا اسبقی از تولیدات صدا و سیمای مرکز خوزستان سه شنبه 4 بهمن ماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می‌شود.
در این فیلم با بازی فرهاد بشارتی، النا اسبقی، حشمت آرمیده، ناصر جلالی و فرحناز منافی ظاهر خواهید دید: ستار به همراه مادر و خواهرش در خانه قدیمی زندگی می‌کند. مادر ستار مریضی دارد که باید زودتر عمل شود، ولی به دلیل وضع مالی شان قادر به بستری کردن وی نیستند./ق پ
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار