رشيدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هنر تئاتر هميشه از امكانات محروم بوده است

هنر تئاتر، با وجود زنده بودن آن و تلاش هنرمندان در اين عرصه و با وجود ساخت و سازهاي چند سال اخير هميشه از امكانات و تجهيزات محروم بوده است.

داوود رشيدي كارگردان تئاتر و بازيگر پيشكسوت تئاتر سينما و تلويزيون درخصوص وضعيت كنوني تئاتر و سينما و راه هاي به شكوفايي رسيدن به اين مسئله در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:در مدت 4 سال گذشته سينما و تئاتر به نوعي به هم نزديك شده اند و خوشبختانه تئاتر هم از بسياري از نقطه نظرها مجهز شده است.

وي افزود: تئاتر هميشه هنري محروم بوده است و مشكلات مختلف از جمله نبود امكانات هميشه در اين عرصه وجود داشته است.

رشيدي تصريح كرد: خوشبختانه در اين چند سال گذشته ساخت چند سالن و فراهم شدن برخي از امكانات تا حدودي به تئاتر كمك كرده است.

رشيدي اظهار داشت: اتفاقاتي از جمله ساخت سالن هاي ايرانشهر و مجهز كردن اين تماشاخانه براي فعاليت بيشتر هنرمندان و همچنين بازسازي مجموعه تئاتر شهر كه با مشكلات زيادي همراه بود از رويدادهاي مثبت در عرصه تئاتر و در اين چند سال گذشته محسوب مي‌شو كه توانسته تا حدودي نياز هنرمندان تئاتر را برآورده كند.

وي خاطرنشان كرد: به طور حتم اهميت به اين ساخت و سازها و مجهز كردن هرچه بيشتر سالن ها و در اختيار قراردادن امكانات بيشتر مي‌تواند سطح كيفي آثار و فعاليت اهالي اين هنر را ارتقا ببخشد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار