عيادت رييس دانشگاه علوم پزشكي هرمزگان از مصدومان حادثه غرق شناور مسافري در بندرعباس

در پي غرق شدن شناور مسافري در آبهاي بندرعباس و انتقال پنج مجروح به بيمارستان شهيد محمدي، رييس دانشگاه علوم پزشكي هرمزگان از مصدومان اين حادثه عيادت كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، ابراهيم عزيزي استاندار هرمزگان به همراه رئيس دانشگاه علوم پزشکي هرمزگان و جمعي از مديران استان با حضور در بخش فوق تخصصي داخلي بيمارستان شهيد محمدي بندرعباس از چهار مجروح حادثه شناور مسافري غرق شده درآبهاي ساحلي بندرعباس عيادت کرد.

معاون دانشگاه علوم پزشکي هرمزگان در مورد وضعيت نجات يافتگان شناور حادثه ديده در آبهاي هرمزگان گفت: تعداد 5 سرنشين نجات يافته اند که براي درمان و ارائه خدمات پزشکي به بيمارستان شهيد محمدي بندرعباس منتقل شده اند و تعداد سرنشينان جان باخته 16 نفر است.

مجتبي خادمي عنوان کرد: حال يک نفر از سرنشينان خوب بوده که پس از انتقال به بيمارستان به صورت سرپايي درمان و از بيمارستان ترخيص شده است همچنين ناخداي شناور نيز در بازداشت به سر مي برد.

وي در ادامه افزود: مهدي نوفرستي ، محمد نظم آرا، حسن مراديان و تاج اعظم بهادري چهار مجروح حادثه شناور غرق شده در آبهاي بندرعباس هستند که در بخش فوق تخصص داخلي بيمارستان شهيد محمدي بندرعباس بستري هستند.

معاون دانشگاه علوم پزشکي هرمزگان اظهارداشت: اورژانس و بيمارستان شهيد محمدي بندرعباس آمادگي کامل براي ارائه خدمات درماني و پزشکي به حادثه ديدگان شناور غرق شده را دارد. /ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار