سرمربي تيم فوتبال سايپاي البرز گفت: تيم هايي كه در جدول رده بندي به يكديگر نزديك هستند با توان و انگيزه بيشتري به مصاف يكديگر مي روند تا 3 امتياز را براي ارتقاء جايگاه به دست بياورند.

مجيد صالح در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: رقابت سختي را مقابل داماش گيلان پيش رو داريم زيرا در جدول رده بندي ليگ برتر از هم فاصله ي كمي داريم و كسب اين 3 امتياز مي تواند بر هر دو تيم كمك كند تا جايگاهش را در جدول تغيير دهد.

وي افزود: براي بازي مقابل داماش تمرينات بسياري را با بازيكنان انجام داده ايم زيرا رقيب ما در شهر رشت بسيار توانمند است و خوب و مستحكم به بازي مي پردازد، به سبب ميزباني تيم داماش و برخورداري از امتياز مثبت حضور هواداران و نيز عملكرد خوب اين تيم نتيجه گيري و كسب 3 امتياز كار بسيار دشواري است كه اميدوارم در اين بازي با پيروزي شهر رشت را ترك كنيم.

صالح بيان داشت: به دليل اينكه بازي ما مقابل داماش در چمن مصنوعي ورزشگاه عضدي برگزار مي شود در تمرينات تيم اين مورد را در نظر گرفتيم و دو روز از تمرينات خود را بر روي چمن مصنوعي برگزار كرديم تا بازيكنان در روز مسابقه با مشكل روبرو نشوند و آمادگي بازي بر روي اين زمين را داشته باشند.

وي خاطرنشان كرد: در بازي روز چهارشنبه پنجم بهمن مقابل داماش گيلان نمي توانيم از وجود حميد غلام نژاد بهره بگيريم زيرا به علت 3 اخطاره بودن از همراهي تيم محروم است تيم سايپا با هدف كسب 3 امتياز به شهر رشت و به مصاف داماش گيلان مي رود اميدوارم بتوانيم به هدفمان كه پيروزي در اين بازي است دست يابيم و هوادارانمان را خوشحال كنيم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.