مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: با توجه به پیشرفت ۶۰ درصدی عملیات آواربرداری در دو پالایشگاه گازی آسیبدیده پارس جنوبی در جنگ تحمیلی سوم، خشی از این تأسیسات برای ورود به مرحله بازسازی آماده شدهاست.
نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی از آغاز ساخت پالایشگاه گاز با توان بهکارگیری 2 هزار نیروی خوزستانی و تکمیل بیمارستان 128 تختخوابی سوسنگرد خبر داد.