نفت آمریکا بر روي 99 دلار ماند

بهای هر بشکه نفت خام آمریکا در پایان معاملات روز گذشته (پنج شنبه 6 بهمن) بازار نیویورک با 30 سنت افزایش، به 99 دلار و 70 سنت رسید.

به گزارش

باشگاه خبرنگاران

و به نقل از خبرگزاری رویترز از نیویورک؛ در پی تصمیم بانک مرکزی آمریکا برای تثبیت نرخ سود تا سال 2014 و همچنین انتشار آمارهای مثبت اقتصادی بهای نفت خام آمریکا در پایان معاملات روز گذشته با افزایش همراه بود.

بهای نفت خام شیرین سبک پایه بورس نیویورک (دبلیو.تی.آی) برای تحویل در ماه مارس، با 30 سنت افزایش، به 99 دلار و 70 سنت برای هر بشکه در پایان معاملات روز گذشته رسید.

در بازار آی.سی.یی لندن نیز بهای نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در ماه مارس، با 98 سنت افزایش، در سطح 110 دلار و 79 سنت تثبیت شد.

تصمیم بانک مرکزی آمریکا برای پایین نگه داشتن نرخ سود تا سال 2014 و انتشار آمارهای مثبت اقتصادی از بخش های صنعتی بزرگ ترین کشور مصرف کننده نفت جهان سبب افزایش بهای نفت خام در پایان معاملات روز گذشته بازار نیویورک شد.

همچنین اختلاف میان دو شاخص بهای نفت خام برنت و دبلیو تی آی به 11 دلار و 9 سنت برای هر بشکه رسید، در حالی که این رقم روز چهارشنبه (5 بهمن) 10 دلار و 41 سنت برای هر بشکه بود./ق2


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار