سخنگوي هيئت منصفه دادگاه مطبوعات:

زمان رسيدگي به پرونده جوانفکر به هئيت منصفه ابلاغ نشده است

سخنگوي هئيت منصفه دادگاه مطبوعات با بيان اين که زمان رسيدگي به پرونده ها را دادگاه تعين مي کند ،گفت: زمان رسيدگي به پرونده جوانفکر از سوي دادگاه هنوز به هيات منصفه مطبوعات ابلاغ نشده است.

علي اکبر کسائيان دبير هيات منصفه مطبوعات در گفتگو با خبرنگار حقوقي- قضايي باشگاه خبرنگاران با بيان اين که هنوز زمان رسيدگي به پرونده جوانفکر به هيات منصفه مطبوعات ابلاغ نشده است،گفت: تعيين زمان رسيدگي به پرونده ها‌ي مطبوعاتي بر عهده هيات منصفه مطبوعات نيست بلکه دادگاه زمان رسيدگي به پرونده ها را مشخص و به اعضاي هيئت منصفه ابلاغ مي کند.
سخنگوي هيئت ممنصفه مطبوعات اظهار داشت: وکيل جوانفکر در لايحه اي درخواست استمهال را کتبا تقديم دادگاه کرده و علاوه بر آن گواهي پزشک را هم ضميمه لايحه به دادگاه ارائه کرده است.
دبير هيات منصفه مطبوعات با بيان اين که دادگاه با درخواست استمهال وکيل جوانفکر موافقت کرده است ،گفت: دادگاه مطبوعات در رابطه با موافقت درخواست استهال وکيل جوانفکر از هيئت ممنصفه مطبوعات نيز مشورت خواسته است که اعضاي هيات منصفه به دليل رعايت حال هر متهمي از جمله ايشان با درخواست وکيل مواففت کرده  به وي فرصت داده شده است تا هر موقع که آمادگي دارد در دادگاه حضور يابد.
سخنگوي هيات منصفه مطبوعات در ادامه تصريح کرد: دادگاه وظيفه دارد تا زماني که شاکي از شکايت خود گذشت نکرده است به شکايت شاکي چه وي در دادگاه حضور داشته باشد يا نداشته باشد  پرونده را رسيدگي کند.
کسائيان در ادامه گفت: دادگاه رسيدگي به پرونده نشريه پرستاري و کنکاش فردا ساعت 9 و 10 صبح در دادگاه مطبوعات و با حضور اعضا هيئت منصفه برگزار مي شود.
وي در ادامه در رابطه با اتهام  نشريه پرستاري و کنکاش بيان کرد: به دليل تعطيلات هفته گذشته و عدم تحويل پرونده نشريه پرستاري و کنکاش اعضاي هيات منصفه فردا در جريان پرونده قرار خواهند گرفت./ص3
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.