به دنبال بارش برف که در برخی از مناطق کوهستانی جنوب استان اردبیل به 50 سانتی‌متر می‌رسد راه ارتباطی ده‌ها روستای این مناطق مسدود شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛بارش بی‌وقفه برف از دیشب ساکنان مناطق شهری و روستایی خلخال را غافلگیر و عبور و مرور را در این شهر با مشکل مواجه کرده است .
باوجود اینکه راهداران شهرستان خلخال تلاش بی‌امانی را برای بازگشایی مسیرها آغاز کرده‌اند اما کولاک شدید راه ارتباطی ده‌ها روستا را مسدود کرده و برف در ارتفاعات به قدری است که حتی ماشین‌های برف‌روبی نیز با مشکل تردد مواجه شده‌اند.
فرماندار خلخال در بازدید از راه‌های برف گرفته شهرستان خلخال گفت: با وجود بارش برف سنگین در سطح همه محورهای مواصلاتی شهرستان، هم اکنون کلیه راه‌های بین شهری خلخال باز و رفت و آمد خودروها در آن جریان دارد.
همچنین رئیس اداره راه و ترابری خلخال نیز افزود: تلاش برای بازگشایی راه‌های مسدود شده روستایی با به کار‌گیری از حد‌اکثر توان کاری و ماشین‌آلات سنگین برف‌روبی ادامه دارد.
علی نادری با اشاره به ادامه بارش برف همراه با کولاک و یخبندان در گردنه الماس واقع در محور خلخال به اسالم، گفت: عبور از این گردنه برای همه خودروها مستلزم داشتن زنجیر چرخ بوده و به مردم خلخال به ویژه ساکنان روستاها توصیه می‌شود از مسافرت‌های غیر ضروری اجتناب و تا آرام شدن هوا و برف‌روبی سطح راه‌های روستایی از تردد در راه‌های مسدود شده از برف پرهیز کنند./س
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.