از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور؛

تیم فوتبال شهرداری اراک، پارسه تهران را با شکست بدرقه کرد

از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور هفته شانزدهم تیم فوتبال شهرداری اراک میهمان خود پارسه تهران را با شکست دو بر یک بدرقه کرد تا با روحیه مضاعف و با بازی‌های بهتر به صعود به لیگ برتر فکر کند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری اراک این دو تیم عصر دیروز در ورزشگاه 15 هزار نفری امام خمینی(ره) اراک با حضور 7 هزار تماشاچی به مصاف یکدیگر رفتند که نقی شاه‌مرادی در دقیقه 43 نیمه اول با یک شوت زیبا از پشت منطقه جریمه تیم فوتبال شهرداری اراک را صاحب گل کرد.
اما در نیمه دوم با وجود کنترل بازی از طرف تیم شهرداری اراک در دقیقه 82 احمد بهنامی‌فرد از تیم پارسه تهران بازی را به تساوی کشاند.
بعد از تساوی تیم شهرداری هجومی‌تر بازی کرد و با فشاری که به تیم حریف وارد کرد مدافع تیم پارسه را مجبور به دادن یک خطا در محوطه جریمه و اعلام پنالتی کرد که صابر میرقربانی در دقیقه 86 توانست ضربه پنالتی را وارد دروازه حریف کند و موجب پیروزی خانگی و کسب سه امتیاز این دیدار شود.
تیم شهرداری اراک با کسب این پیروزی 23 امتیاز به دست آورد و با دو پله صعود از رده هفتم به مکان پنجم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور رسید.
تیم فوتبال شهرداری اراک هفته آینده میهمان فولاد یزد است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.