مدیر پژوهش موسسه کار و تامین اجتماعی گفت: نوآوری و خلاقیت از الزامات حضوری کارآفرینان در عرصه بین المللی است و باید به سمت کار آفرینی دانش بنیان و کسب و کارهای جدید حرکت کنیم.

 
صادقی فرد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: نوآوری و خلاقیت از الزامات حضور کارآفرینان در عرصه های بین المللی است چرا که کارآفرینی در کشور ما مشکل سنتی دارد و باید سعی کنیم به سمت و سوی کارآفرینی دانش بنیان و کسب و کارهای جدید حرکت کنیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه تحقیقات بازاریابی و کار آفرینی دانش بنیاین حلقه مفقوده کارآفرینی در کشور ما است تصریح کرد: یکی از مقوله هایی که در مباحث کارآفرینی کشور یا مورد بی توجهی قرار گرفته کارآفرینی بین المللی است که دلیل عمده آن نیز نداشتن اطلاعات دانش در این خصوص است.
مدیر پژوهش موسسه کار و تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: قبلا دوره های آموزش موسسه کار و تامین اجتماعی در مباحث کارگری و قانون کار متمرکز بود که اغلب برای گروه های کارگری و کار فرمایی برگزار می شد ولی از سال 85 دوره های آموزش کارآفرینی در سطح وسیع از سوی این موسسه ارایه می شود.
در ادامه محمدی سرپرست معاونت کار آفرینی و توانمند سازی سازمان همیاری اشتغال دانش آموختگان از برگزاری کارگاههای روش تحقیق و پژوهش در حوزه کارآفرینی و اشتغال در این سازمان خبر داد و افزود: سازمان همیاری اشتغال دانش آموختگان در راستای ترویج و توسعه کارآفرینی و انجام پژوهش های کاربردی در این حوزه کارگاههای روش تحقیق و پژوهش در حوزه کارآفرینی و اشتغال برگزار می کند.
وی افزود: فراگیری در این کارگاه با انواع تکنیک ها و روش های تحقیق و گردآوری اطلاعات در حوزه کارآفرینی و اشتغال آشنا شده و نحوه انجام پروژه های تحقیقاتی را در این بخش فرا می گیرند.
سرپرست معاونت کارآفرینی و توانمند سازی سازمان همیاری اشتغال خاطر نشان کرد: به فراگیران این دوره مدرک معتبر از سازمان همیاری اشتغال دانش آموختگان ارایه می شود./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار