کلاهبرداری با درج آگهی

کلاهبرداری که با درج آگهی دریافت اقدام به جذب افراد م با ترفند ارائه تسهیلات بانکی می کرد روز گذشته دستگیر شدند.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان خراسان رضوی : با اعلام شکایت 13 مالباخته پلیس در جریان فعالیت افرادی قرار گرفت که با درج آگهی در روزنامه ها و با دادن وعده تسهیلات بانکی به مالباختگان آنها را فریب داده و مبالغی را به بهانه تامین ضمانت های در این افراد دریافت کرده و هیچ اقدامی برای تسهیلات ارائه نکرده در اقدامات اولیه چهر معرفی متهمان ترسیم و تخلفات برای شناسایی این افراد که محل مطالبات خود را ترک کرده بودند آغاز شد با کسب اخبار ا و اطلاعات فردی و سرانجام متهمان که سه نفر بودند در حالی که قصد کلاهبرداری داشتند شناسایی ودستگیر شدند.
این افراد، در بازجویی ها به کلاهبرداری با شیوه فوق از مالباختگان اقرار و این افراد پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
در اجرای این طرح م اموران با گشت در سطح شهر،‌ ایجاد ایستگاه های ایست بازرسی و شناسایی محل های تهیه و تویع تجهیزات ماهواره موفق به جمع آوری بیش از 200 دستگاه تجهیزات گزینه ماهواره ها را شدند.
دراین رابطه سه عامل تهیه و توزیع تجهیزات دستگاه های گیرنده ماهواره ای نیز دستگیر شدند./ل
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Switzerland
الهه
۱۳:۲۱ ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
سلام
می خوام گزارش کلاهبرداری از خوابگاه های تهران رو بدم
توسط شخصی به نام آرزو خدابخشی با جعل عنوان کارمند بیت رهبری از بچه های خوابگاهی پول زیادی می گیره و قول وام با درصد کم می ده لطفا رسیدگی کنید من دست تنها نمی توانم کاری کنم
عکس از دارم و اینکه تا حالا از 42 نفر پول برده و وقتی من گفتم پولم رو می خوام و وام تو دروغ است فرار کرده
متاسفانه مسئول خوابگاه هم با ایشان تبانی کرده و ادرسی نمی دهد
خوابگاه فاطیما-تقاطع وصال طالقانی پلاک44
آخرین اخبار