معماي پيچيده استخر زنجان:

اصفهاني ها با شكست درب وارد استخر شدند در آينده با فرش قرمز از اصفهاني ها پذيرايي مي كنيم

مدير عامل باشگاه هيئت شناي زنجان گفت: گفته هاي مسولان باشگاه فولاد ماهان سپاهان صحت ندارد و در آينده با فرش قرمز از آن ها پذيرايي مي كنيم.


به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در ادامه مسابقات ليگ برتر واترپلوي باشگاه هاي كشور تيم فولاد ماهان سپاهان ميهمان تيم هيئت شناي زنجان بود كه طبق مقررات مي بايست استخر پيش از برگزاري مسابقات چند ساعت قبل در اختيار تيم ميهمان قرار مي گرفت كه سرپرست تيم فولاد ماهان سپاهان معتقد است با وجود سرماي شديد هوا زنجاني ها اجازه ورود به استخر را به ما ندادند اين تيم قوانين مسابقات را زير پا گذاشت اما مدير عامل هيئت شناي زنجان ضمن رد اين ادعا گفت: آنها در زمان مقرر استخر را تحويل گرفتند و در ساعت تمرين واترپلوئيست هاي زنجاني با شكستن درب وارد استخر شدند.

محمد تقي نجفي مدير عامل باشگاه هيئت شناي زنجان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: در حالي از هفته دهم رقابت هاي ليگ برتر واترپلو صبح امروز به مصاف فولاد ماهان سپاهان رفتيم كه اين تيم پنجشنبه شب(6 بهمن ماه ) براي انجام اين بازي راهي زنجان شده بود و ما نمي توانستيم با برهم زدن برنامه ها شب استخر را در اختيار آنها بگذاريم.

وي گفت: با وجود تلاش بازيكنانمان تيم ما اين بازي را با نتيجه 6 بر 5 واگذار كرد و با توجه به اينكه نماينده اصفهان سرمايه گذاري بسيار زيادي را براي حضور در رقابت هاي ليگ برتر اسمال انجام داده است به همين دليل مسولان باشگاه فولاد ماهان سپاهان از آنها توقع كسب نتيجه دارند.

وي افزود: صبح روز جمعه (7 بهمن ماه) از ساعت 8 الي 10 صبح استخر در اختيار پيشكسوتان بود و واترپلوئيس هاي تيم ما روزهاي جمعه از ساعت 10 الي 12 ظهر تمرينات خود را پيگيري مي كنند اما به دليل تمرينات نماينده اصفهان ما از بازيكنان خواستيم تا زودتر تمرينات خود را برپا كنند تا واترپلوئيست هاي اصفهاني تمرينات خود را در اين محل برپا كنند و ماتصميم گرفتيم استخر را عصر روز گذشته در اختيار آنها قرار دهيم اما آنها نيامدند.


وي تصريح كرد: ما نمي توانيم در زمانيكه بازيكنانمان از استخر براي انجام تمرينات استفاده مي كنند به حريف قدري همچون فولاد ماهان اصفهان اجازه ورود به استخر را بدهيم و با توجه به اينكه هر تيمي با سيستم خاص خود در مسابقات حضور پيدا مي كند به همين دليل اصفهاني ها نبايد دراين زمان وارد استخر مي شوند.


اصفهاني ها يك دقيقه هم استخر رادر اختيارمان نگذاشتند

وي يادآور شد: جالب است زمانيكه ما براي انجام بازي راهي اصفهان شديم آنها حتي يك دقيقه هم استخر را در اختيار ما قرار ندادند و اين در حالي است كه زمانيكه بازيكنان ما در استخر تمرين مي كنند با شكستن درب وارد استخر شدند.

وي اظهار داشت: تيم ما در شرايطي در دور رفت رقابت هاي ليگ برتر و مصاف فولاد ماهان سپاهان رفتيم كه بنا بر قوانين مسابقات ما بايد پيش از آغاز بازي يك ساعت زودتر در محل استخر حضور پيدا مي‌كرديم اما تنها 15 دقيقه مانده به آغاز بازي آنها اجازه ورود ما را به استخر دادند.

وي گفت: متاسفانه اصفهاني‌ها بسيار پرتوقع هستند و در شرايطي كه خود آنها حتي يك دقيقه نيز در اختيار ما نگذاشتند ما با پذيرايي خوب از آنها در نظر داشتيم شرايطي را فراهم كنيم تا تمام امكانات براي آنها فراهم باشد اما مسئولان اين تيم با گفتن چنين صحبت‌هايي به دنبال هدف ديگري هستند.


اصفهاني‌ها تنها به دنبال تخريب هستند

وي گفت: پيش از برگزاري اين ديدار بازيكنان اصفهاني با تماس‌هاي مكرر به دنبال تخريب بازيكنان ما بودند و با توجه به اينكه اين بازي در زنجان برگزار شد آنها به دنبال تضعيف روحيه بازيكنانمان بودند به طوريكه در بازي دور رفت نيز با اين شيوه روحيه بازيكنانمان را به شدت تخريب كردند و باعث شدند نتيجه 11 بر يك و شكست مقابل اين تيم رقم بخورد.

وي تاكيد كرد: متاسفانه اين تيم فقط به دنبال هزينه كردن است اما رفتارهاي آنها به هيچ وجه در شان يك ورزشكار نيست.

مدير عامل باشگاه هيئت شناي زنجان يادآور شد: همچنين با برنامه ريزي مسئولان فدراسيون بازيهاي اين تيم صبح برگزار مي‌شود و اين در حالي است كه ساير بازيها بعداز ظهر برگزار مي‌شود و در صورتيكه ما بخواهيم زمان بيشتري در استان ديگري حضور داشته باشيم بايد هزينه بيشتري را پرداخت كنيم و اين در حالي است كه با توجه به برگزاري مسابقات تيم فولاد ماهان سپاهان در هنگام صبح آنها هزينه كمتري را مي‌پردازند و ديگر لزومي به پرداختن هزينه بيشتر براي اقامت در استان‌هاي مختلف وجود ندارد.

وي خاطر نشان كرد: ما بهترين امكانات را براي نماينده اصفهان فراهم كرديم تا با مشكلي مواجه نشوند اما متاسفانه آنها بسيار پرتوقع هستند.

وي گفت: با وجود اينكه در اصفهان از ما استقبال خوبي نشد اما ما تمام تلاش خود را بكار گرفتيم تا آنها كم و كاستي نداشته باشند و از اين پس نيز در نظر داريم با پهن كردن فرش قرمز از آنها پذيرايي كنيم.

وي در خصوص پاسخگو نبودن به مسئولان اصفهاني اظهار داشت: با توجه به حضور در مراسم ختم به ناچار مجبور شدم تلفن همراه خود را خاموش كنم به همين دليل نتوانستيم با مسئولان اين تيم صحبت كنم و آنها صبح روز جمعه با بيان اين موضوع ناراحتي خود را عنوان كردند./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار