سرمربی استقلال در واکنش به اظهارت سرمربی تیم ملی گفت: کی‌روش حواسش جمع باشد که با این همه پولی که گرفته تیم را به جام جهانی ببرد.

 
 
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران ، پرویز مظلومی پس از تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران درباره دیدار با تراکتورسازی گفت: شرایط ما خوب است. از هفته پیش بهتر هستیم و امیدواریم فردا بازی خوبی انجام شود و دو تیم بازی جوانمردانه‌ای انجام دهند.

وی افزود: دوست دارم تماشاگر تبریزی زیادی به ورزشگاه بیاید چون آنها را دوست داریم و حضورشان در ورزشگاه شور و حال خاصی با بازی می‌بخشد و اعتقاد دارم بازی خوبی می‌شود. نمی‌دانم زمین یادگار امام چه طور است و با توجه به صحبت‌های امیر قلعه‌نویی که گلایه می‌کرد ظاهرا مشکلاتی دارد اما امیدوارم کیفیت آن خوب باشد تا فوتبال خوبی انجام شود. هر دو تیم از هم شناخت خوبی دارند چون با هم در نیم فصل بازی کردیم. هم ما و هم آنها به دنبال سه امتیاز هستیم. صدرنشینی جدول در گروی این بازی است.

مظلومی در پاسخ به این سؤال که مصدومان استقلال چه کسانی هستند، گفت: به جز آندو مصدوم دیگری نداریم. از قضیه تیموریان متاسف شدم. برخلاف اینکه نوشته بودند پزشک استقلال تشخیص اشتباه داده، دکتر متخصص او چنین تشخیصی داده بود که عمل نشود. من نمی‌دانم چرا همان زمان پایش گچ گرفته نشد اما آن زمان تشخیص دادند شاید بدون عمل پایش جوش بخورد. ما از پزشکی سردر نمی‌آوریم تا بگوییم چرا این تصمیم گرفته شده و این نظر متخصص بوده است. دوستان نباید تقصیر را گردن پزشک استقلال بیندازند چون او کار را به متخصص سپرده بود. متاسفانه در بدترین شرایط که روی تیموریان حساب کرده بودیم او را از دست دادیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود بازنده دیدار فردا قهرمانی را از دست می‌دهد، اظهار داشت: اصلا این موضوع را قبول ندارم. خیلی امتیازهای دیگر باقی مانده است. این مسابقه نه فینال است و نه قهرمان را مشخص می‌کند. دیدید ما 7 امتیاز از تراکتورسازی جلو بودیم اما از دست دادیم. این اتفاق‌ها در فوتبال رخ می‌دهد و فوتبال پر از بالا و پایین است.

مظلومی در پاسخ به این سؤال که می‌گویند اگر استقلال، تراکتورسازی را ببرد می‌تواند در دربی هم پیروز شود، گفت: اصلا این مسئله ربط ندارد. بازی با پرسپولیس جای خودش را دارد. ما فعلا حواس‌مان به تراکتورسازی است و برای پرسپولیس هم برنامه‌ریزی می‌کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه فکر می‌کند استقلال بدون تیموریان بتواند به روند خودش ادامه دهد، گفت: باید به نبود تیموریان عادت کنیم،‌ همانطور که به نبود مجیدی و کرار عادت کردیم. خوشبختانه مصدومان ما رسیده‌اند و هفته گذشته تغییر سیستم هم دادیم و جواب داد. از استقلال توقع می‌رود که خلایی در روند کاری‌اش ایجاد نشود و امیدوارم این روند را ادامه دهیم تا تماشاگرانمان را خوشحال کنیم.

مظلومی درباره اینکه در بازی رفت روی ضربه ایستگاهی از تراکتورسازی گل دریافت کردند، و آیا برای بازی برگشت برنامه‌ای برای این مسئله دارد، گفت: بازی را آنالیز و در این دو سه جلسه‌ای که فرصت داشتیم روی این مسئله کار کردیم. تراکتورسازی غیر از ضربه ایستگاهی نفرات تاثیرگذار دیگری هم دارد. البته ما هم بازیکنان تاثیرگذاری داریم. من به بازیکنان تذکر دادم بیشتر تمرکز داشته باشند چرا که تیم‌ها مقابل ما بسته بازی می‌کنند و ما باید برای رسیدن به دروازه شکاف ایجاد کنیم و قرار شده در مسائل تاکتیک حمله‌ای دقت بیشتری کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا شوت زدن در فوتبال ما کم شده گفت: من فکر نمی‌کنم این مسئله معضل باشد، خیلی تیم‌ها شوت‌زن‌های خوبی دارند و ما هم همین طور و در این خصوص فوتبال ما خلایی ندارد.

سرمربی استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه کی‌روش اعلام کرده که " مظلومی حواسش را جمع کند" گفت: او به من اولتیماتوم داده؟ من گفتم برنامه‌ریزی مربیان ایرانی اگر از کی‌روش بیشتر نباشد، کمتر نیست. در برنامه‌ای که کی‌روش حضور داشت همه صحبت‌های من پخش نشد. من از این به بعد از آنهایی که می‌آیند مصاحبه می‌گیرند، خواهش می‌کنم همه صحبت‌هایم را پخش کنند وگرنه دیگر مصاحبه نمی‌کنم.

مظلومی اضافه کرد: به من گفتند کی‌روش در برنامه حاضر است و اتفاقا من هم باادب صحبت کردم و گفتم فشردگی مسابقات به اردوهای تیم ملی هم لطمه می‌زند و بازیکنان فوتبال زده می‌شوند و تلاش می‌کنیم با 20 میلیون هواداری که پشت سر استقلال است، پشت سر تیم ملی باشیم اما فقط صحبت‌های من در مورد سرپرستی تیم ملی پخش شد که آن هم من بر اساس نوشته خود شما مطبوعاتی‌ها این حرف را زدم. شما نوشته بودید سرپرست تیم ملی را کی‌روش برداشت و من مطمئن هستم که همین طور بوده است.

مظلومی در پایان در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس که با این حال حواسش را جمع کرده یا خیر، گفت: حواس من جمع است. کی‌روش حواسش جمع باشد که با این همه پولی که گرفته تیم را به جام جهانی ببرد./ق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار