11 فرنگی‌کار منتخب تیم جوانان اواسط ماه جاری برای حضور در جام نیکولا پتروف بلغارستان عازم صوفیه خواهند شد.

 
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران، با موافقت مسئولان فدراسیون کشتی در صورت آماده شدن روادید، 11 فرنگی‌کار منتخب تیم جوانان اواسط ماه جاری برای حضور در جام نیکولا پتروف بلغارستان تهران را به مقصد صوفیه ترک خواهند کرد. اسامی کشتی‌گیران حاضر در این رقابت‌ها به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: مهرداد مردانی و امید قادری، 60 کیلوگرم: بهنام مرادی و پژمان شاهبداغی، 66 کیلوگرم: حامد امن‌زاده، 74 کیلوگرم: مهرداد بهرامی، 84 کیلوگرم: مجید علی‌یاری و علی زینتی رفاه، 96 کیلوگرم: سامان نوروزی و امین زرین‌چگینی و 120 کیلوگرم: مهدی پورشیخ ، سرمربی: ناصر نوربخش ، مریبان: لقمان رضایی و سیدهاشم

به دلیل اینکه این رقابت‌ها در رده‌ سنی بزرگسالان انجام می‌شود تیم منتخب کشتی فرنگی جوانان در وزن 50 کیلوگرم شرکت کننده‌ای در این رقابت‌ها نخواهد داشت.

این مسابقات از 13 لغایت17 بهمن ماه در شهر صوفیه بلغارستان برگزار خواهد شد و اردوی تیم کشتی فرنگی جوانان نیز که از اول بهمن ماه آغاز شده بود قرار است 13 بهمن ماه به پایان برسد.

تیم کشتی فرنگی جوانان در حال آماده‌سازی خود برای مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان است و تمرینات خود را در حال حاضر در خانه‌ کشتی شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی تهران دنبال می‌کند./ق

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار