مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از افتتاح و به بهره‌برداری رسیدن 26پروژه عمرانی و عام‌المنفعه و پروزه‌های داخلی این شرکت در دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، سید کمال موسوی اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر و ایام پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی، 12 پروژه عمرانی و عام المنفعه و چهار پروژه مربوط به حوزه نفت به بهره برداری می‌رسند.

وی افزود: این پروژه‌های عام‌المنفعه در حوزه‌های مختلف راه و ساختمان، فرهنگی، ورزشی و بهداشتی قرار دارند و با بهره‌برداری از آن‌ها تحول خوبی در هریک از این حوزه‌ها ایجاد شده و زمینه برای خدمت‌رسانی به شهروندان بیش از پیش فراهم می‌شود.

موسوی در خصوص این پروژه‌ها گفت: تعریض و بهسازی جاده لالی مسجدسلیمان از دوراهی لالی تا امامزاده هفت شهیدان، کتابخانه عمومی لالی، پل بزرگ هشت بنگله، سالن چند منظوره ورزشی نفتون، سالن اختصاصی تیراندازی جانبازان و معلولان، عملیات آسفالت منطقه بی‌بیان، تعمیر و بهسازی رختکن مجموعه ورزشی بی‌بیان، احداث کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی محلات درون شهری، بازسازی و بهسازی اتاق عمل بیمارستان 22 بهمن از جمله پروژه‌هایی هستند که در دهه مبارک فجر با حضور مقامات استانی و محلی بهره‌برداری رسمی از آن‌ها آغاز می‌شود.

این مقام مسئول در حوزه نفت و گاز در شهرستان مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: هشت پروژه عمرانی و عام‌المنفعه دیگر نیز در همین ایام، مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی آن‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: احداث مدرسه دخترانه حضرت زینب (س)، احداث سالن وزنه‌برداری، احداث مجتمع بزرگ فرهنگی مذهبی لالی (مصلی لالی)، احداث جاده کمربندی لالی، احداث سالن ورزشی در شهر اندیکا و احداث کتابخانه عمومی مسجدسلیمان در زمره پروژه‌هایی هستند که قرار است کلنگ شروع عملیات اجرایی آن‌ها به زمین بخورد.

موسوی تصریح کرد: این پروژه‌ها با هدف افزایش خدمت رسانی صنعت نفت به شهروندان مناطق نفتی با حمایت و تصویب هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی نفت ایران با اعتبار بیش از 200 میلیارد ریال انجام شده یا انجام می‌شوند.

وی همچنین از پیگیری و جدیت هیئت مدیره شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی نفت در این منطقه خبر داد و گفت: روند خدمت‌رسانی نفت قطعاً متوقف نخواهد شد و با توجه به سیاست‌های دولت محترم و تأکید مقام عالی وزارت نفت برای خدمت رسانی به شهروندان مناطق نفتی، قطعاً این سیاست با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.