مدیرعامل فناوری اطلاعات شهرداری مشهد:

دانش‌آموزان مشهدی دارای پست الکترونیک در mashhad.ir می‌شوند

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: سازمان فناوری اطلاعات شهرداری مشهد توانایی اختصاص پست الکترونیک به تمام دانش‌آموزان مشهدی را در دامنه mshhad.ir دارد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد، علی آبسالان در کمیته مشترک علمی پژوهشی آموزش و پرورش خراسان رضوی و شهرداری مشهد، اظهار داشت: زمان آن رسیده ‌است که مانند بسیاری از کلان شهرهای پیشرفته دنیا مسئولیت‌ها در فضای مجازی را به شهروندان بسپاریم.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد ادامه داد: دانش‌آموزان به عنوان قشری توانمند می‌توانند نقش بسیار اساسی در توسعه الکترونیک شهر مشهد داشته باشند.

وی ادامه داد: راه‌اندازی کلوپ‌های مجازی در مباحث علمی و ساخت شبکه اجتماعی علمی از جمله پیشنهادهای ماست تا بتوانیم نوجوانان را با خدمات الکترونیک شهرداری مشهد آشنا کنیم و در این راستا آنان را به پژوهش در زمینه فناوری‌ اطلاعات ترغیب کنیم.

آبسالان افزود: در این راستا می توان به دانش‌آموزان من کارت اختصاصی داد و در برابر کار علمی که دانش آموزان انجام می‌دهند من کارت‌های آنان را به صورت الکترونیک شارژ کرد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد افزود: علاوه بر این می‌توان حساب بانکی الکترونیک برای دانش‌آموز افتتاح کرد تا دانش‌آموز در برابر کار علمی خود، تشویق دریافت کند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد اظهار داشت: شهرداری مشهد پیشاپیش آماده است بسترهای لازم برای گروه‌های اجتماعی دانش آموزی را به صورت الکترونیک برنامه‌ریزی و کنترل کند.

وی افزود: دانش‌آموزان المپیادی مشهدی در آینده‌ای نزدیک از طریق شهرداری مشهد می‌توانند در مرکز اطلاعات ارتباطات دانشگاه صنعتی شریف عضو شوند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.