در دهه فجر انجام می‌شود

بهره‌مندی 23 روستای سیستان ‌و بلوچستان از آب سالم و بهداشتی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال، 23 روستای در استان سیستان و بلوچستان از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان، ملک محمدمیر اظهار داشت: برای اجرای پروژه‌های افتتاحیه دهه فجر بیش از 28 میلیارد ریال از محل اعتبارات تخصیص یافته به بخش آب شرب روستایی سرمایه‌گذاری شده است.
وی افزود: از مجموع روستاهای مذکور، آب‌رسانی به 13 روستا در حوزه شهرستان دلگان است که حجمی معادل 21 هزار متر خط انتقال آب، 34 هزار متر شبکه توزیع داخلی، 200 متر مکعب مخزن ذخیره آب، حفر و تجهیز یک حلقه چاه را داراست که بااعتباری معادل 9 میلیارد و 682 میلیون ریال در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
میر ادامه داد: هم چنین از مجموع روستاهای مذکور آبرسانی به چهار روستا در حوزه شهرستان چابهار است که حجمی معادل 8 هزار و 900 متر خط انتقال آب، 18 هزار و 500 متر شبکه توزیع داخلی، 400 متر مکعب مخزن ذخیره آب، حفر و تجهیز دو حلقه چاه را داراست که بااعتباری معادل 8 هزار و 33 میلیون ریال در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان ‌و بلوچستان گفت : روستاهای مذکور در قالب7 پروژه بزرگ آب‌رسانی به بهره برداری خواهند رسید و شامل 23 روستا در حوزه شهرستان‌های دلگان، چابهار، سراوان، خاش و سرباز هستند که حجم کاری معادل 39 هزار و 750 متر خط انتقال آب، 68 هزار و 250 متر شبکه توزیع داخلی، 925 متر مکعب مخزن ذخیره آب و حفر و تجهیز هفت حلقه چاه را داراست که اعتباری معادل 28 میلیارد و 403 میلیون ریال برای آنها هزینه شده است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.