نادر طالب‌زاده خبر داد

برگزاری دومین جشنواره فیلم عمار در 200 روستا و شهر کشور

دبیر دومین جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: دومین جشنواره مردمی فیلم عمار با تلاش دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در بیش از 200 شهر و روستای کشور از جمله مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، دومین جشنواره مردمی فیلم عمار با تلاش دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در بیش از 200 شهر و روستای کشور برگزار می‌شود.

دبیر دومین جشنواره مردمی فیلم عمار از برگزاری این جشنواره در مازندران خبر داد و گفت: دومین جشنواره مردمی فیلم عمار با تلاش دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در سینما فلسطین تهران و بیش 200 شهر و روستای کشور برگزار می‌شود.

نادر طالب‌زاده بیان کرد: این جشنواره شامل بخش‌های فیلم مستند، داستانی کوتاه و بلند، پویانمایی، نماهنگ، تیزر و فیلمنامه با موضوع تاریخ انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، جنگ نرم، نقد درون گفتمانی و فتنه 88 است.

وی تصریح کرد: در مازندران جشنواره مردمی عمار در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واقع در شهرستان ساری برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره در روزهای 12 و 13 بهمن ماه سال جاری از ساعت 14 تا 17 برپا خواهد شد.

دبیر جشنواره مردمی فیلم عمار با بیان اینکه طی این دو روز، هفت فیلم در مازندران پخش می‌شود، خاطرنشان کرد: مقرر است در پایان این جشنواره از جوان‌ترین فیلمساز مازندرانی تجلیل شود.

طالب‌زاده افزود: فیلم مستند دوپینگی‌ها، مهار نشده و سکوت منصور و فیلم کوتاه بیداری اسلامی از جمله‌ فیلم‌هایی هستند که در مازندران پخش می‌شوند. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.