سرپرست تيم فوتبال مس سرچشمه:

بابك لطيفي غيرقانوني بازي كرد

سرپرست تيم فوتبال مس سرچشمه در خصوص باخت تيمش مقابل شاهين بوشهر در هفته بيست و سوم ليگ يازدهم گفت: بازي با كيفيتي از هر دو تيم نديديم و اين بازي بار فني نداشت و بابك لطيفي مهاجم تيم شاهين با خطا بر روي ترشيز بازيكن ما توانست گل برتري تيمش را به ثمر برساند.

هاشمي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: تيم ما به حضور بابك لطيفي بازيكن تيم شاهين بوشهر اعتراض دارد چرا كه اين تيم بدون فسخ قرارداد با يكي از 5 بازيكن زير 33 ساله شان،‌ بابك لطيفي را به ليست بازيكنان زير 23 سال خود اضافه كرده كه در اين مورد باشگاه شاهين بوشهر كار غيرقانوني انجام داده است ما از فدراسيون خواستار پيگيري اين موضوع هستيم.

سرپرست تيم فوتبال مس سرچشمه درباره عملكرد ضعيف اين تيم در ليگ يازدهم گفت: ما به خاطر جواني و بي تجربگي بازيكنانمان نتوانستيم نتايج خوبي مقابل حريفان در ليگ بدست آوريم و تغيير و تحولات در كادر فني هم نتوانست شوك مثبتي در تيم ايجاد كند كه اميدوارم در بازي هاي بعدي ناكامي ها را جبران كنيم و از ته جدول جدا شويم.

وي درباره بازي بعدي شان با صباي قم گفت: بازي سختي مقابل تيم جوان و با انگيزه صباي قم در ورزشگاه خانگي اش در هفته بيست و سوم داريم اما هر بازي براي ما حكم فينال را دارد كه اميدوارم با تلاش بازيكنان سه امتياز بازي با صبا را بدست آوريم.

شايان ذكر است، تيم فوتبال شاهين بوشهر توانست با نتيجه يك بر صفر مس سرچشمه را در خانه شكست دهد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار