سردار جزايري خبر داد:

آمريكا توان حمله به ايران را ندارد

معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد کل نيروهاي مسلح با بيان اينكه آمريکا توان حمله به ايران را ندارد گفت: اما ما روز به روز آمادگي هاي خودمان را افزايش مي دهيم.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران سردار سرتيپ پاسدار سيد مسعود جزايري در حاشيه نشست خبري مطبوعاتي ستاد مرکزي دهه فجر انقلاب اسلامي در جمع خبرنگاران درباره حضور ناوهاي غربي در خليج فارس و احتمال حمله و يا جنگ عليه جمهوري اسلامي ايران گفت: ما بارها اعلام کرده ايم که حضور آمريکاييها در مناطق نزديک به جمهوري اسلامي ايران اعم از خاکي و آبي به جز بالا بردن سطح مناقشات تاثير ديگري ندارد.
وي افزود: خوشبختانه جمهوري اسلامي ايران به مناطق مرزي خودش احاطه کامل دارد و همچنين داراي اشراف اطلاعاتي کامل نيز است.
جزايري در ادامه گفت: ما به آمريکاييها توصيه اکيد داشته و داريم که از منطقه خليج فارس دور بشوند زيرا که احتمال بالا رفتن مناقشات به دليل حضور آنها وجود دارد.

جزايري ادامه داد: من اينجا به مردم آمريکا و اروپا پيام مي دهم که به دولت هاي خود فشار بياورند که بي جهت در مناطقي که هيچ ارتباطي به آنها ندارد حضور نداشته باشند زيرا که آمريکاييها و اروپاييان به اندازه کافي داراي مشکلات و معضلات سياسي، اجتماعي و به خصوص اقتصادي هستند.
اين مقام ارشد نظامي با بيان اينكه جمهوري اسلامي ايران احاطه کاملي به مناطق مرزي به خصوص آبي و دريايي دارد گفت: ما با هر گونه تهديد و اقدام خصمانه اي با شدت برخورد كرده و برخورد ما قطعا پيشمان کننده و ويران کننده خواهد بود.


وي در پاسخ به اين سوال که پاسخ ايران به اين گونه تهديدات چگونه خواهد بود گفت: پاسخ ما همه جانبه بوده و عمق تجهيزات استراتژيک جمهوري اسلامي ايران به ما اين امکان را مي دهد كه به اشکال مختلف و از طرق گوناگون به دشمن ضربه وارد کنيم.
وي همچنين در پاسخ به اين سوال که آيا احتمال اين حمله از طرف آمريکا را مي دهيد يا خير گفت:  آمريکا توان چنين اقدامي را ندارد و در عين حال ما روز به روز آمادگي هاي خودمان را افزايش مي دهيم.
جزايري خاطرنشان كرد: موفقيت هاي قابل توجهي را در زمينه رمز گشايي هواپيماي جاسوسي آر کيو 170 آمريکا به دست آورده ايم که در وقت مقتضي اطلاع رساني خواهد شد.

/ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار