استاندار قزوين:

دهه فجر فرصت مناسبي براي اطلاع‌رساني خدمات دولت به مردم است

احمد عجم گفت: دهه فجر فرصت مناسبي براي اطلاع رساني خدمات دولت به مردم است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ احمد عجم استاندار قزوين در جلسه نشست با فرمانداران؛ بخشداران و شهرداران استان با اشاره به اقدامات موثر و ارزنده دولت نهم و دهم در استان اظهار داشت : طي چند سال گذشته در حيطه هاي مختلف استان قزوين پيشرفت هاي بسيار خوبي را شاهد بوده و كل استان به يك كارگاه عملياتي تبديل شده است.
استاندار تصريح كرد: در كليه اصول محوري دولت خدمتگزار اعم از ميزان جذب سرمايه هاي خارجي و بخش خصوصي با اشتغال ؛ مسكن؛ مديريت شهري؛ صادرات غير نفتي؛ سلامت و ... استان از جايگاه والايي برخوردار شده است كه اين امر جز با مشاركت؛ همدلي و همراهي مجموعه اجرايي و مديريتي استان امكان پذير نبود.
عجم افزود: در حوزه مديريت شهري در حال حاضر به عنوان يك تجربه نو در استان قزوين شهرداريهاي ما با همت خوب شوراها و شهرداران در حوزه اعتبارات جاري از جايگاه خوبي برخوردار شده اند.
ايشان از افتتاح 10 هزار واحد مسكن مهر در دهه فجر در استان خبر داد و افزود: در حال حاضر در استان قزوين 55 هزار واحد مسكن مهر اعم از شهري و روستايي در حال ساخت است كه 10 هزار واحد آن نيز با هماهنگي هاي صورت گرفته دردهه مبارك فجر و بخشي نيز تلاش مي كنيم تا پايان سال و مابقي آن نيز ؛ هفته دولت سال آينده به بهره برداري خواهد رسيد.
و ي اضافه كرد: درخصوص مسكن مهر نيز استان قزوين 3 برابر تعهد خود عمل كرده است.
استاندار با اشاره به خدمات انجام شده و برجسته در سالجاري در استان افزود: امسال نيز با تلاش ؛ مساعي و همراهي مديران و مجموعه اجرايي استان تعداد پروژه هاي قابل افتتاح استان در دهه مبارك فجر در مقايسه با سال قبل از رشد قابل ملاحظه اي برخوردار است و اين حركت رو به جلو بايستي قدر دانسته شود و با شتاب بيشتري ادامه يابد.
ايشان افزود: البته استان قزوين استاني با ظرفيت هاي مختلف و پيشينه قوي و عميق فرهنگي و مردمي ولايت مداراست و در حال حاضر نيز مسير توسعه را طي مي كند.
وي افزود: در حال حاضر فضاي كار در استان بسيار منسجم است و مديران و مسئولان استان نيز در اجراي منويات مقام معظم رهبري و دولت خدمتگزارتمام سعي و تلاش خود را در راستاي خدمت به مردم بكار گرفته اند البته سياست كار در اين دولت جز خدمت بي منت به مردم ندارد و اگر كساني بخواهند در اين فضا ؛ آلودگي ايجاد كنند خود مردم پاسخ آنها را خواهند داد و نمي توانند از آب گل آلود ماهي بگيرند./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.