مدیر رادیو فرهنگ ویژه برنامه های دهه فجر را تشریح کرد

مدیر رادیو فرهنگ ازتهیه و تدارک بیست عنوان برنامه در سالگرد پیروزی انقلاب و ایام دهه فجر در رادیو فرهنگ خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کاظم زاده در تشریح ویژه برنامه دهه فجر گفت: این شبکه رادیویی در جهت اهداف فرهنگی و سازمانی با طراحی برنامه های ویژه، ضمن پوشش خبری و تحلیلی جشنواره های فیلم فجر و تئاتر فجر، در جشنواره موسیقی فجر به صورت فعال و به عنوان شبکه محور حضور خواهد داشت.

وی برنامه های سی سال سی نما، و تماشاخانه را از جمله این ویژه برنامه ها دانست و گفت: سی سال سی نما و تماشاخانه از 12 بهمن تا 22 بهمن از ساعت 16 تا 18:30 پخش خواهد شد.

کاظم زاده در ادامه گفت: شبکه فرهنگ همچنین امسال در رویکردی جدید در برنامه رادیو تعطیل نیست روز 14 بهمن به موضوع تاریخ نگاری انقلاب اسلامی و اهمیت تاریخ شفاهی خواهد پرداخت و برنامه های ققنوس و بوطیقا، ادبیات داستانی و شعر انقلاب را مورد بررسی قرار خواهد داد.

مدیر رادیو فرهنگ با اشاره به اینکه تحریف و جعل تاریخ انقلاب یکی از تهدیدات فرهنگی جامعه امروز است گفت: رادیو فرهنگ در برنامه فرهنگ و جامعه 18 بهمن و 19 بهمن این آسیب را بررسی می کند. همچنین خوانش خاطرات خانم دباغ و آقای موسوی دریچه ای از مبارزین دوران انقلاب اسلامی از 15 بهمن در برنامه شب قصه ، هر سب از ساعت 21 تا 21:30 پخش خواهد شد.

کاظم زاده در پایان، تبارشناسی ترانه ها و سرودهای تولید شده در سی سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی را از دیگر موضوعات برنامه ها عنوان کرد و گفت: برنامه نیستان با این رویکرد در دهه فجر هر روز از ساعت 14:30 تا 15:30 برای علاقه مندان برنامه پخش می کند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار