مرتضي كرماني مقدم:

استقلال بدون دردسر قهرمان ليگ يازدهم مي شود

پيشكسوت فوتبال گفت: استقلال علاوه بر اينكه مستحق قهرماني است مسولان اين تيم نبايد اجازه دهند مجيدي از استقلال جدا شود چرا كه جايگزيني براي وي وجود ندارد فتح اله زاده بايد براي حفظ مجيدي تلاش كند.

 
 مرتضي كرماني مقدم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: به نظر من تيم استقلال تهران لياقت قهرماني در نيم فصل را داشت و نسبت به ساير تيم هاي حاضر در ليگ عملكرد بهتري داشت ضمن اينكه استقلال از مهره هاي مناسبي برخوردار است و مسولان تيم استقلال و فتح اله زاده نبايد اجازه بدهند كه فرهاد مجيدي كاپيتان استقلال از اين تيم جدا شود و اگر مجيدي از استقلال برود جايگزيني برايش در اين تيم پيدا نمي شود.
وي ادامه داد: معتقدم تيم استقلال را فرهاد مجيدي مي چرخاند و عدم حضور وي در تيم استقلال را در نيم فصل دچار مشكل مي كند.
* دنيزلي نمي تواند همه چيز را تغيير دهد
وي در خصوص دنيزلي عنوان داشت: اگرچه هنوز حضور دنيزلي در تيم پرسپوليس قطعي نيست ولي معتقدم اگر وي نيز هدايت اين تيم را بر عده بگيرد نمي تواند كار عجيب و خارق العاده اي در ليگ انجام دهد مگر اينكه فكري براي كسب سهميه آسيايي بنمايد.
وي ادامه داد: به نظرم استيلي نبايد در اين فصل از تيم پرسپوليس جدا مي شد ولي متاسفانه نتايج كسب شده توسط تيم و شرايط خاص بوجود آمده در پرسپوليس باعث شد تا مردم حساسيت خاصي نشان بدهند و استيلي مجبور به جدايي از تيم بشود.
پرسپوليس بايد همين كادر فني را حفظ كند
وي در خصوص تيم پرسپوليس تهران اظهار داشت: پرسپوليس نبايد دست به تغيير در كادر فني خود بزند و مي بايست تا پايان اين فصل با همين كادر فني و مربيان به كار خود در ليگ ادامه دهد و پيوستن يك سرمربي در اين شرايط و برهه زماني كار صحيحي نيست و نمي تواند تيم را دچار تغيير و تحول اساسي نمايد و ضامن موفقيت تيم شود.
وي خاطر نشان كرد: پيش بيني مي كنم رقابت در نيم فصل دوم دچار افت مي شود و تيم ها نمي توانند آن طور كه بايد ظاهر شوند و تيم استقلال تهران در ليگ يازدهم بدون هيچ دردسري به مقام قهرماني دست پيدا مي كند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.