دبير کميسيون اصل 90 در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به شکايت جمعي از نمايندگان از رئيس جمهور در مورد نحوه اجراي قانون، گفت:‌ براين اساس مقرر شد که اين نمايندگان مدارک خود را ظرف هفته آينده ارائه دهند که در صورت مستند بودن دلايل، زارشي از تخلفات رئيس جمهور درباره اجراي قانون تدوين شود.

غلامرضا اسد‌اللهي نماينده تربت‌جام و تايباد در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه شکايت جمعي از نمايندگان از رئيس جمهور درباره اجراي قانون در کميسيون اصل 90مطرح شده است، گفت:کميسيون از نمايندگان دعوت کرد تا دلايل و مستندات خود را ارائه دهند و در صورت قانع شدن کميسيون گزارشي از تخلفات رئيس جمهور درباره اجراي قانون تدوين شود.
 

وي در ادامه با اشاره به موارد شکايت نمايندگان افزود:‌ عدم پرداخت وجه مترو و اشكالاتي كه وزارتخانه ورزش و جوانان وجود دارد از جمله موارد شکايت نمايندگان از رئيس جمهور است که برخي از اين موارد به مستندات و مدراک معتبري احتياج دارد.
 

دبير کميسيون اصل 90 خاطر نشان ساخت: علي اکبر اوليا نماينده يزد به نمايندگي جمعي از نمايندگان، مسعود پزشکيان نماينده تبريز ، سيدفاضل موسوي نماينده خدابنده، سيدرضا حسيني نماينده شهربابك از جمله نمايندگاني بودند که از رئيس جمهور شکايت کرده اند./گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار