مدیر منطقه 10 شرکت انتقال گاز ایران:

منطقه 10 انتقال گاز با تمام ظرفیت آماده عبور از زمستان است

تاسیسات تقویت فشار و خطوط لوله منطقه 10 شرکت انتقال گاز ایران، با تمام ظرفیت آماده ارسال بدون وقفه گاز به مبادی مصرف در زمستان امسال است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ حمید خدری مدیر منطقه 10 شرکت انتقال گاز ایران با تاکید بر نقش مهم زنجیره انتقال گاز در کارآمدی دیگر حلقه های صنعت گاز، ضمن بيان اين مطلب افزود: به منظور پایداری شبکه گاز، تعمیرات اساسی و بازبینی خطوط انتقال گاز آن پیش از ورود به دوره سرما انجام شده است.

 وي با بیان اینکه مبادی دریافت گاز این منطقه عملیاتی منطقه، پالایشگاه های پارسیان، فجرجم و مجتمع گاز پارس جنوبی است، اظهار کرد: گاز دریافتی از این حوزه ها با ارسال شبکه سراسری به مبادی مصرف می رسد؛ از این رو آماده به کار بودن تمام تجهیزات، ضرورتی همیشگی است.

خدري تامین گاز صنایع و شهرها واقع گستره عملیاتی منطقه 10 را مهم خواند و افزود: روزانه میلیون ها متر مکعب گاز بخش بالادست به وسیله خطوط لوله این منطقه عملیاتی به صنایع و شهرهای حوزه عملیاتی ارسال می شود.

وی تاکید کرد: انتقال پایدار و ایمن میلیون ها مترمکعب گاز به مبادی مصرف، نیازمند برخورداری از یک شبکه مطمئن است.

مدیر منطقه 10 شرکت انتقال گاز ایران گفت: تعمیرات اساسی و بهنگام خطوط لوله و تاسیسات تقویت فشار، ‌این منطقه را برای گذر از زمستان آماده کرده است./ق2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار