رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران گفت: مدیران اگر خواستار موفقیت در انجام کارهای خود هستند باید از مشارکت مردم در انجام فعالیتهای خود استفاده کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران طمایی، صبح امروز در نشست مدیران بحران کلان شهرها افزود: ساختار اجرایی در کشور ما مشارکت ناپذیر است و مدیریت بحران تنها در صورتی موفق خواهد بود که از مشارکت مردم در بخش های مختلف استفاده کند.
وی ادامه داد: بهتر است هم اندیشی ها روی موضوعات خاص ورود پیدا کند و از کلی گویی ها کاسته شده و مشکلات را به صورت سازماندهی شده بررسی کنند.
طمایی اظهار داشت: بومی سازی مدیریت بحران یکی از فعالیت های اساسی در زمان وقوع بحران است و از آنجایی که بحرانی هیچ شباهتی به یکدیگر ندارند و باید مدیریت بحران فرهنگ و شرایط همان شهر برنامه ریزی کند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران تصریح کرد: در هنگام وقوع بحران باید یکپارچگی مدیریتی وجود داشته باشد و مدیران باید از ذهن قوی برخوردار باشند که این خود عامل اصلی در کمک رسانی به مردم بحران دیده خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری جلسات بحران نباید تنها مختص کلان شهرها باشد و باید تمامی استانهای کشور در آن حضور داشته باشند. /ل
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار