وزير نفت در پيامي به به نهمين نمايشگاه بين المللي صنعت حفاري:

صنعت حفاري بازوي توانمند نفت كشور است

وزير نفت، در سالروز تاسيس شركت ملي حفاري اعلام كرد: صنعت حفاري با رويكرد علمي و تخصصي مسير توسعه را به خوبي در پيش گرفته و بعنوان بازوي توانمند صنعت نفت كشور نقش بي بديل خود را در پروسه توليد نفت و گاز ايفا مي كند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ رستم قاسمي وزير نفت در پيام ارسالي خود به نهمين نمايشگاه بين المللي صنعت حفاري با بيان اينكه اين شركت با فرمان مبارك بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) موجوديت يافت، گفت: صنعت حفاري در سه دهه گذشته در سايه تلاش و زحمات بي وقفه و شبانه روزي كاركنان غيور و سخت كوش حضور خود را در شريان هاي اقتصادي كشور مطرح و مقصد خود را ترسيم كرده است.

وي افزود: در شرايطي كه استكبار جهاني هر روز مانعي را در جهت پيشرفت صنعت كشور ايجاد مي كند صنعت حفاري تاثير مستقيم بر توليد نفت دارد و بر همين اساس سياست گذاري وزارت نفت، بسترسازي، تقويت و حمايت از توان داخلي است.

اين عضو كابينه دولت، شرايط امروز كشور را فرصتي مناسب براي ظهور توانمندي هاي صنعت نفت و صنايع داخلي دانست و عنوان كرد: بايد همه براساس وظيفه شرعي و ملي با همدلي در كنار هم تلاش كنيم تا آينده اي بهتر را براي ايران اسلامي رقم زنيم.

قاسمي، اضافه كرد: در سالي كه به فرموده مقام معظم رهبري سال جهاد اقتصادي نام گرفته در دستيابي به اهداف ترسيم شده تلاش مضاعفي مبذول داشته و مسير توسعه كشور و صنعت نفت را هموار سازيم كه قطعا براي رسيدن به قله هاي پيشرفت و ترقي بايد همچون دفاع مقدس با تفكر بسيجي تلاش و ايثار كرد.

وي، ابراز اميدواري كرد:‌ شركت ملي حفاري ايران آينده اي درخشان در پيش دارد و كاركنان شرافتمند اين شركت با درك مسئوليت خطير خويش مرزهاي جديدي از فكر، ابتكار، نوآوري و شكوفايي را بگشايند. /ق2

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار