شاهچراغي:

با بيان كردن مسايل داوري، زحمات يكديگر را زيرسوال نبريم

عضو تيم كاتاي فولاد سپاهان، گفت: معتقدم هميشه بايد ابتدا به عملكرد خود توجه كنيم و به سادگي با بيان كردن مشكلات و مسايل داوري، نبايد زحمات يكديگر را زيرسوال ببريم.

سيد داوود شاهچراغي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: هميشه وقتي نتوانسته ام نتيجه مطلوبي در مسابقات بدست‌آورم، ابتدا به عملكردم توجه كرده ام و با بيان مسايل داوري، زحمات، باشگاه، مربيان و بازيكنان را زيرسوال نبرده ام؛ چرا كه معتقدم اين كار، درست نيست.

وي تصريح كرد: در جريان هفته دوم دور برگشت سوپرليگ (25 آذر) در هر دو مسابقه خود مقابل اشرفي و حقيقي به پيروزي رسيدم، براي موفقيت در اين هفته از رقابت ها تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته بودم، همچنين از سوي ديگر باشگاه سپاهان همواره با برگزاري اردوهاي منظم و مديريت با ثبات، يكي از بهترين ها بوده است و با اين شرايط انتظار پيروزي در اين مسابقات را داشتم.

شاهچراغي افزود: اشرفي و حقيقي پيش از اين مقابل حريفان گمنام هم شكست خورده اند؛ چرا آنجا صحبت از داوري نمي شد و اكنون كه من اين 2 كاتارو را در ليگ شكست داده ام صحبت از مشكلات داوري مي شود.

وي گفت: زماني بود كه اشرفي در سوپرليگ تمامي حريفان را يكي پس از ديگري شكست مي داد ولي آن زمان هيچ صحبتي از مسايل داوري نمي شد! /مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار