هراس اسرائيل از جنگ با ايران / ما مي‌ترسيم!

پايگاه اينترنتي اسرائيل انفو نوشت:اسرائيل در صورت حمله ايران، حفاظت مناسبي نخواهند داشت و صهيونيست ها به شدت از اين بابت نگرانند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ؛ کارشناسان امور راهبردي اسرائيل بر اين باورند که در صورت جنگ با ايران امنيت داخلي از اهميت درجه اول برخوردار خواهد شد زيرا ايران با رگباري از موشک شهرهاي اسرائيل و اهداف غيرنظامي را هدف خواهد گرفت و به کليه عمليات ارتش اسرائيل پاسخ خواهد داد.

آنها معتقدند ايران با بسيج حزب الله در شمال اسرائيل و جهاد اسلامي در جنوب به شهرهاي اسرائيلي و تاسيسات راهبردي به طور گسترده اي حمله خواهند کرد.

هاآرتص نيز در گزارشي آورد:در صورت وقوع حمله به ایران، ما باید با تک تک رگ‌های بدنمان از آن بترسیم. رهبری ما سال‌ها در دست افرادی بوده که از وارد کردن کشور به ماجراجویی‌های جدید ابایی نداشته‌اند. اکنون باید به آنها بگوییم: ما می‌ترسیم. تحلیلگر‌ "هاآرتص" با اشاره به جنگ دوم لبنان، آن را مصیبت بارترین جنگ اسرائیل تاکنون دانسته و بر همین اساس، هشدار می‌دهد که اسرائیل پیش از تصمیم برای حمله به ایران، باید خاطره جنگ لبنان را در ذهن خود مرور کند و اذعان کرد که اسرائیل هم در جنگ لبنان و هم در غزه، بیش از آنچه به دست آورد، از دست داده است.


در پايان اين گزارش آمده است، به این ترتیب ما وارد دوره هراس شده‌ایم و گاه آن رسیده که این ترس را تصدیق کرده و حتی آن را ترویج کنیم... رهبری ما سال‌ها در دست افرادی بوده که از وارد کردن کشور به ماجراجویی‌های جدید ابایی نداشته‌اند. اکنون باید به آن‌ها بگوییم:‌ "ما می‌ترسیم"./ا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار