زاهدان /

برگزاری همايش بصيرت و بيداري اسلامي در نيکشهر

همايش بصيرت و بيداري اسلامي روز گذشته با حضور علما و انديشمندان تشيع و تسنن اين شهرستان در هفته وحدت، با حضور اساتيد حوزه و دانشگاه برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  در اين مراسم مدير كل مناطق ويژه سازمان تبليغات اسلامي كشور به نقش اراده خداوند در پيروزي انقلاب اسلامي پرداخت و افزود: در طول تاريخ بشر حوادث و اتفاقاتي افتاده است که منتصب به اراده الهي مي باشد و انقلاب جمهوري اسلامي ايران و اين حرکت عظيم نيز به خواست خدا اتفاق افتاد همه دشمنان امام تلاش مي کردند که حرکت امام متوقف شود و اين انقلاب به پيروزي نرسد اما به نتيجه نرسيدند.
حجت الاسلام حاتميان همچنين به نقش عالمان ديني و انديشمندان در درون حوزه اسلام پرداخت و تصريح کرد: در درون حوزه اسلام انديشمندان و عالمان ديني رسالت بزرگي دارند که بايد امت را به صورت امت واحده حفظ کنند و رسالت پيغمبر را در متن جامع پياده کنند و اگر حوزه هاي علميه از فکر همديگر استفاده کنند مي شود امت واحده.
حجت الاسلام حسيني یکی ازاساتید حوزه و دانشگاه با اشاره به فراگير شدن اسلام در جهان گفت: دنياي امروز يک بار ديگر از جنايات خسته شده و به آستان معنويت رو نهاده است.
وی افزود: در غرب تلاش مي شود به وسيله وهابيت و القاعده و طالبان با انواع تهمت ها چهره اسلام را مخدوش کنند اما بيشتر توده هاي مردم به ويژه قشر تحصيل کرده به اسلام رو آورده اند و اسلام گويي در جهان اوج گرفته است و نام پيامبر پيام توحيد در دنياي امروز يک بار ديگر درخشيده است و بايد هوشيار باشيم تمام دنيا نگاهشان به ايران است و اين موج مبارک از ايران آغاز شده است اگر بصيرت و آگاهي پيدا بکنيم درست عمل بکنيم و اسلام اصيل و ناب را عرضه کنيم دنيا تشنه است و استقبال مي کند./س
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.