خوزستان/

اعلام حمایت سران 17 عشیره عرب خوزستان از سخنان رهبری

سران 17 عشیره عرب خوزستان از سخنان رهبر معظم انقلاب در بیانیه‌ای مشترک اعلام حمایت کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران  ، سران هفده عشیره معروف عرب خوزستان در بیانیه‌ای ، ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) خاطرنشان کردند: به دنبال سخنان پرشکوه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نماز روز جمعه چهاردهم بهمن‌ماه در خصوص تهدیدات اخیر کشورهای غربی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، ما رؤسای طوایف و عشایر مناطق شهرهای خرمشهر و آبادان بار دیگر بیعت مجدد خود را با رهبری اعلام نموده و ضمن قدردانی از هوشیاری، درایت، هدایت و فرمایشات پربار رهبر عزیزمان به این مقام عظما افتخار می‌کنیم.

سران عشایر عرب خوزستان در ادامه بیانیه خود افزودند:  همان‌گونه که در زمان حیات امام خمینی(ره) هم‌پای نظام مقدس جمهوری اسلامی بودیم در این مقطع نیز با جان و مال و ناموس و ... برای دفاع از حریم ولایت‌فقیه و کشور عزیزمان آمادگی خود را اعلام می‌کنیم.

این بیانیه افزوده است: عشایر و بزرگان طوایف خرمشهر و آبادان در اثبات تبعیت و همراهی با رهبر عزیزمان هم‌چون سال‌های گذشته دوش به دوش مردم در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن شرکت نموده و با یاد و ذکر خاطرات امام خمینی(ره) و شهدای عزیزمان توصیه رهبری را نصب‌العین قرار داده و با شکوه خاصی در انتخابات نهمین دوره ی مجلس شوری اسلامی شرکت نماییم.

سران عشایر عرب خوزستان در پایان بیانیه خود عنوان کردند: از کلیه کشورهای عربی منطقه (بحرین، لیبی، مصر، تونس، اردن و ...) می‌خواهیم فرمایشات آیت‌الله خامنه‌ای را نصب‌العین و سرلوحه قرار داده تا به سعادت و عزت و سربلندی دست یابند./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.