پایگاه "ارزشی ها"

از باربی آمریکایی تا گلشیفته فراهانی

سال‌هاست که دختر بور و لاغر اندام آمریکایی در قالب عروسک باربی همبازی کودکان ایرانی شده است و محبوبیتش به‌قدری رسیده که کمتر فردی آن را نمی‌شناسد. باربی دیگر فقط نقش یک عروسک را برای همبازی شدن با کودکانمان ایفا نمی‌کند بلکه کیف و لوازم‌التحریرهای باربی نیزدر میان کودکان ایرانی محبوبیت خاصی را برای خود دست وپا کرده‌اند.

 
به گزارش وبگردی باشگاه خبرنگاران، پایگاه"ارزشی ها" در یکی از پست های وبلاگ خود نوشت؛ سال‌هاست که دختر بور و لاغر اندام آمریکایی در قالب عروسک باربی همبازی کودکان ایرانی شده است و محبوبیتش به‌قدری رسیده که کمتر فردی آن را نمی‌شناسد. باربی دیگر فقط نقش یک عروسک را برای همبازی شدن با کودکانمان ایفا نمی‌کند بلکه کیف و لوازم‌التحریرهای باربی نیزدر میان کودکان ایرانی محبوبیت خاصی را برای خود دست وپا کرده‌اند.

دنیای امروز ما درگیر جنگ بزرگ تری از جنگ های گذشته است ؛ در این جنگ هیچ کس جز افراد با بصیرت از مهلکه روح و جسم سالم به  در نخواهند برد . آری نام این جنگ همان جنگ نرم است . همان طور که می دانید یکی از آسیب های اجتماعی عصر کنونی و به تعبیر بزرگان بیماری قرن حاضر بیماری برهنگی است .

برای آن که کمی از نحوه عملکرد دشمن آگاه شوید به یکی از تاکتیک های عملیات روانی دشمن در جنگ نرم خواهیم پرداخت .

تاکتیک جاذبه جنسی:

استفاده از نمادهای اروتیکال از تاکتیک های مهم مورد استفاده رسانه های غربی است به طوری که می توان گفت اکثر قریب به اتفاق برنامه های رسانه های غربی از این جاذبه در جهت جذب مخاطبان خویش به ویژه جوانان که فعالترین بخش جامعه هستند، بهره می گیرند. به طوری که در شرایطی فعلی «مانکن ها» از جمله افراد پردرآمد در غرب محسوب می شوند که در تبلیغات و آگهی های تجاری از آن ها بهره می گیرند .

استفاده از گویندگان خبری با ظاهری اروتیکال از جمله مصادیق این تاکتیک تلقی می شود که ضمن جذب مخاطب، موجب ارتقاء سطح اثرپذیری پیام و غفلت از هسته مرکزی و ادبیات آن می شود .

سال‌هاست که دختر بور و لاغر اندام آمریکایی در قالب عروسک باربی همبازی کودکان ایرانی شده است و محبوبیتش به‌قدری رسیده که کمتر فردی آن را نمی‌شناسد.  باربی دیگر فقط نقش یک عروسک را برای همبازی شدن با کودکانمان ایفا نمی‌کند بلکه کیف و لوازم‌التحریرهای باربی نیزدر میان کودکان ایرانی محبوبیت خاصی را برای خود دست وپا کرده‌اند.

کار دیگر از لوازم التحریر گذشته چرا که این‌بار باربی بر روی لباس و کفش کودکانمان جا خوش کرده و به شخصیت محبوب دوران کودکی آنها مبدل شده است.

باربی عروسکی است که در سال 1959 توسط شرکت ماتیل تولید و روانه بازار شد. خانم روث هندلر این عروسک را با الهام از عروسکی آلمانی به نام بیلد لیلی بوجود آورد و توانست در تمام جهان شهرتی را برای خود رقم زند؛ بنا‌بر ادعای شرکت ماتیل هر دقیقه سه باربی به فروش می‌رسد.

با وجود ممنوعیت واردات عروسک باربی به ایران تعداد بسیاری از این عروسک‌ها به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود و زندگی کودکان معصوم ایرانی را به روش باربی آمریکایی رقم می‌زند.

مسئولان فرهنگی از سال 75 برای مقابله با عروسک باربی که نمادی از فرهنگ آمریکایی است”دارا و سارا” را طراحی کردند اما این دو عروسک ایرانی هیچ‌گاه نتوانستند در دنیای کودکان رقیب و جایگزینی برای باربی باشند.

لازم به ذکر است دشمن ابتدا با عرضه عروسک باربی به جوامع اسلامی تلاش نمود کاری را که در عرصه رسانه ای نتوانست به ثمر برساند را به مرحله اجرا درآوَرَد . و آن کار خبیثانه همانا عادی سازی رویت و دیدن برهنگی در جامعه است تا سطح واکنش جامعه را نسبت به این جریان کاهش و در نتیجه بی اثر نماید . لذا از این رو در مرحله اول با عادی سازی برهنگی در چشم و افکار عمومی ؛ در مرحله بعدی اقدام به توزیع لوازم آرایشی کودکان در فروشگاه های اسباب بازی کودکان نمود . زیرا اگر کسی بخواهد کودک را از داشتن این بسته های آرایشی منع کند تنها خود را منفور نظر کودک نموده است . با توجه به این اعمال زشت دشمن در عرصه جنگ نرم پیش بینی این که روزی در رسانه ها تن فروشی و برده جنسی بودن را ترویج کنند از ذهن دور نبود . . .

و اما امروز که دشمن با استفاده از هرزگی بعضی بازیگران سینمای ایران به این امر جامه عمل پوشانده ؛ افرادی معلوم الحال مثل گلشیفته فراهانی یا به تعبیری خودریخته و خود فروخته ؛ خیال واهی نمودند که اذهان عمومی جامعه مسلمان ایران آزادی را در برهنگی متصور شوند که البته این از شان ایرانی خارج است و فقط مختص آمریکا و سر سپرده های اوست .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
رایا و رایکا
۰۹:۵۳ ۲۷ تير ۱۳۹۱
واقعا که زیبا بودن ولی اگه جدی جدی بارییین بدون ارایش عکساشون رو به نمایش بذارین تازه دیگه زیادی پررو شده
آخرین اخبار