بیش از 9 طرح مسجدمحوری در بیارجمند با توجه به سه موضوع مهم انقلاب، مسجد و بصیرت اجرا شد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، از گرمسار به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، مسئول کانون فرهنگی تبلیغی بیارجمند برنامه‏های کمیته مساجد و تشکل‏های مذهبی دهه فجر در این شهر را تشریح کرد.

حجت‏ الاسلام اسماعیل عباس‏نژاد افزود: برگزاری باشکوه مراسم دهه مبارک فجر امسال با توجه به بیداری کشورهای اسلامی منطقه و نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار مهم بود.

وی از برگزاری بیش از 9 طرح مسجدمحوری در بیارجمند با توجه به سه موضوع مهم انقلاب، مسجد و بصیرت، دفاع مقدس و جایگاه مسجد در مقابله با جنگ نرم، مسجد و دهه پیشرفت، مسجد و رسانه و انقلاب و نقش مساجد در بیداری اسلامی خبر داد.

عباس‌‏نژاد تصریح کرد: گرامیداشت ایام ‏الله دهه فجر در مساجد باب الحوائج، الزهرا و امام حسین (ع) احمدآباد، امام حسن عسکری (ع) زمان‏آباد، حسینیه دستجرد، مسجد جامع خان‏خودی، حسینیه غزازان، مسجد پاچنار دزیان و مسجد صاحب‏ الزمان قلعه بالا از دیگر برنامه ‏های کمیته مساجد و تشکل‏ های مذهبی دهه فجر در بخش بیارجمند بود.

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی بیارجمند گفت: با توجه به اینکه مسجد یک پایگاه مردمی است و قابلیت ‏های فراوانی در جهت جذب جوانان به مساجد دارد، برگزاری برنامه ‏ها در کنار مساجد می‏تواند به قوت و تداوم راه انقلاب کمک کند.

عباس‏‌نژاد برگزاری راهپیمایی 22 بهمن و تشویق و ترغیب مردم برای حضور گسترده در راهپمیایی را مهم‏ترین برنامه این کمیته دانست./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.