استاندار آذربایجان‌شرقی:

احداث سالن اختصاصی "روشندلان" نمونه بارز عدالت است

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: احداث سالن اختصاصی ورزشی برای روشندلان نمونه بارز عدالت در دولت نهم و دهم است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان شرقی، احمد علیرضابیگی در آیین افتتاح نخستین سالن ورزشی چند منظوره اختصاصی نابینایان و کم‌بینایان در شمال‌غرب کشور در تبریز اظهار کرد: پیشرفت ورزش استان در تمام جوانب و شاخص‌ها مشهود و قابل توجه است و پیشرفت‌های مناسبی در بخش ورزش قهرمانی و همگانی و خصوصا توسعه فضای‌های ورزشی داشته‌ایم.

استاندار آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: تلاش دولت نهم و دهم در توزیع عدالت حتی در مقوله ورزش و ساخت اماکن ورزشی در بخش‌ها و روستا‌ها آثار مهم و بزرگی در کشور بر جای خواهد گذاشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر توزیع عادلانه اماکن ورزشی در بخش بانوان افزود: سالن‌های ورزشی و اماکن ورزشی اختصاصی زیادی برای ورزش بانوان همسو با آقایان در استان ساخته و به بهره‌برداری رسیده است و نیاز است این اماکن توسعه بیشتری پیدا کنند.

اسبقیان افزود: ساخت امکانات تخصصی برای روشندلان هم بر تقویت جسمی آنان تاثیر دارد و هم بر تقویت روحی و این حرکت با شتا بیشتری در جامعه بگیرد.

همزمان با دهمین روز گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی،نخستین سالن ورزشی چند منظوره اختصاصی نابینایان و کم‌بینایان در شمال‌غرب کشور در تبریز در روز احسان و مهرورزی، انقلاب اسلامی، پیامبر اعظم (ص) و بیداری اسلامی با حضور احمد علیرضابیگی استاندار آذربایجان‌شرقی و محمود چمنی فرماندار شهرستان تبریز و مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

این سالن با هزینه‌ای بالغ بر 6 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در فضای به مساحت یک هزار و 400 مترمربع از محل اعتبارات وزارت نفت در طول یک سال ساخته و به بهره‌برداری رسید./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.