فرماندار کرمانشاه گفت: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و ملی است و مردم فردی را به مجلس نهم بفرستند که متصل به اصحاب زر و زور نباشد

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛محسن زرین‌ماه در نشستی خبری که ديروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مرجع رسمی اطلاع‌رسانی در بحث انتخابات فرمانداری کرمانشاه است.

وی با بیان اینکه 568 شعبه ثابت و سیار در شهر کرمانشاه در روز انتخابات کار اخذ رأی را انجام می‌دهند ادامه داد: 406 شعبه ثابت شهری‌، 14 شعبه سیار شهری و 148 شعبه ثابت سیار روستایی قرار است در روز انتخابات اخذ رأی کنند.

زرین‌ماه اضافه کرد: برطبق ماده 56 قانون انتخابات فعالیت تبلیغاتی کاندیداهای انتخاباتی از یک‌دقیقه بامداد روز چهار اسفند آغاز و تا هشت روز بعداز آن یعنی هشت صبح روز 11 اسفند‌ ماه سال جاری ادامه دارد.

وی افزود: استفاده از هرگونه کاروان تبلیغاتی و بلندگوی سیار در خارج از محیط سخنرانی به استثنای عکس، تراکت‌، زندگینامه و همچنین سخنرانی پرسش و پاسخ از طرف نامزدها ممنوع و متخلفین از سه روز تا 30 روز محکو‌م به زندان خواهند شد.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: فضای حاکم بر انتخابات امروز کرمانشاه فضای مناسبی است و این فضای حاکم مناسب را نتیجه زحمات قوه قضائیه در خصوص تخلفات انتخاباتی است‌.

زرین‌ماه با تأکید بر اینکه با توجه به فرا رسیدن زمان تبلیغات کاندیداها نباید چهره شهر را مخدوش کنند، ادامه داد: کاندیداها برای تبلیغات لازم نیست هزینه‌های گزافی را متحمل شوند.

فرماندار کرمانشاه با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تصریح کرد: مردم باید باهمت خود فردی را به مجلس نهم بفرستند که بتواند به وظایف که در این چهار سال بر عهده‌اش نهاده‌اند به خوبی عمل کند و شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و ملی است.

زرین‌ماه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص انتخاب فرد اصلح افزود: مردم مراقب باشند کسانی که متصل به اصحاب زور و زر هستند را انتخاب نکنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهم و مسئولیت خطیری را در عرصه‌های مختلف بر عهده دارند، اجازه ندهند معاندین بر افکار مردم غلبه کنند و هدایت مردم در عرصه‌های مختلف ملی و مذهبی را بر عهده بگیرند.

محسن زرین‌ماه افزود: رسانه‌ها باید از حیثیت مسئولان صیانت کنند و خدمات نظام را به مردم اطلاع‌رسانی کنند تا مردم بدانند که مسئولان زحمات بسیاری را برای آبادانی ایران کشیده‌اند.

وی با بیان اینکه قدرت رسانه‌ها برای بیان اهداف زیاد است ادامه داد: رسانه‌ها باید مسئولان نظام را در شرایط مختلف کمک کنند./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.