سمنان/

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 18 نقطه استان سمنان

راهپیمایی 22 بهمن در برخی نقاط استان سمنان از ساعت 10 صبح امروز آغاز شده است و در مجموع بین ساعت‏های 10 تا 11 بیش از 18 نقطه این استان شاهد خروش انقلابی مردم قومس خواهند بود

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛راهپیمایی سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان سمنان از پیش از ظهر امروز در 18 نقطه استان سمنان با حضور گسترده مردم همیشه در صحنه و انقلابی این استان آغاز شده است یا در تدارک آغاز این رویداد مهم قرار دارد.

راهپیمایی 22 بهمن در سطح استان سمنان هم‏زمان راس ساعت 10 صبح امروز و با حضور قشرهای مختلف مردم آغاز شده است.

راهپیمایی 22 بهمن در سمنان از میدان سعدی به سمت میدان امام خمینی (ره)، در سرخه از میدان ولی‏عصر (عج) و مهدی‏شهر از میدان شهدا به سمت اداره آموزش و پرورش در حال برگزاری است.

مسیر راهپیمایی در شهر جزین از مسجد قائم آل محمد (عج) به سوی میدان امام (ره)، در دامغان از میدان شهدا به سوی مصلای امام، در کلاته‏رودبار از میدان امام به سمت مزار شهدا، در شاهرود از میدان جمهوری به سمت میدان آزادی، در بسطام از فلکه مرکزی به سمت مسجد جامع، در بیارجمند از میدان قدس به سمت چهار راه شهید رجایی، در کلاته‏خیج از حسینیه اعظم به سمت میدان امام حسین (ع) و در مجن از حسینیه پایین به سمت گلزار شهدا در حال پیش‏روی است.

راهپیمایی بیست و دومین روز از بهمن ماه در برخی از نقاط استان سمنان راس ساعت 10:30 برگزار می‏شود.

در این ساعت، راهپیمایی 22 بهمن در شهمیرزاد از مسجد دروازه به سمت میدان امام (ره)، در دیباج از میدان امام به سمت درمانگاه، در گرمسار از مزار شهدا به سمت میدان امام، در ایوانکی از میدان امام به سمت مسجد جامع و در شهر میامی از میدان بسیج تا مسجد جامع برگزار می‏شود.

راهپیمایی 22 بهمن در شهر امیریه نیز از مسجد جامع به سمت مزار شهدا و در شهر آرادان از مسجد صاحب‏الزمان (عج) به سمت میدان شهید تمدنی از ساعت 11 پیش از ظهر امروز آغاز می‏شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.