فيلمسازان ما در حوزه روايت رخدادهاي کشور در قالب فيلم به منظور خلق اثري ماندگار بايد تاريخ شناس باشند.

داريوش بابائيان تهيه کننده سينما و تلويزيون به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: با فرارسيدن ايام خاص مانند دهه مبارک فجر جنب و جوش خاصي در ميان فيلمسازان ما ديده مي شود و همگي در تکاپوي توليداتي با ساختار ويژه اين ايام هستند.

وي افزود:دهه فجر ايامي شاد براي مردم محسوب مي شود و فيلمسازان نيز بايد نقشي در اين جشن ها داشته باشند.

اين تهيه کننده سينما و تلويزيون تصريح کرد: توليدات مناسبي از جهات مختلف به لحاظ ساختاري و محتوايي بايد مورد نقد و بررسي قرار بگيرند و بايد ضعف ها و حتي نقاط قوت اينگونه آثار مشخص شود.

بابائيان اضافه کرد: سريال هاي ويژه ايام دهه فجر روايت کننده دوران طلايي تاريخ کشور محسوب مي شوند.

اين تهيه کننده سينما ادامه داد: سريال هاي تاريخي با برخورداري از ساختاري فاخر و براي دست يابي به قالبي خوب، ارزشي و ماندگار بايد در بحث بهره مندي از فيلمنامه اي پرمحتوا، ابعاد تکنيکي و حضور بازيگران مطرح چرخه فيلمسازي کشور توانا باشد.

بابائيان ابراز داشت: سريال هايي که به بيان گوشه هاي مختلف رخدادهاي داخلي و رونمايي از رشادت ها و دلاوري هاي مردم مي پردازند، نبايد به لحاظ محتوايي براي مخاطب سنگين باشد.

اين تهيه کننده سينما و تلويزيون بيان کرد: برقراري ارتباط مخاطب با فيلم نشانه خوبي از موفقيت فيلمسازان اينگونه توليدات است.

بابائيان اظهار داشت: بازگشت به دوران انقلاب اسلامي ايران از نگاه فيلم بايد با نگاه کارشناسي فيلمساز همراه باشد تا مخاطب بتواند به اندوخته ها و اطلاعات خود در زمينه دوران انقلاب اسلامي اضافه کند./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار