روز 22 بهمن یک روز ملی است و روزی است که همه دانشگاهیان جزئی از مجموعه بزرگ ملت ایران به شمار می آیند.

عباس طائب، مشاور عالی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار صنفي،‌ آموزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در راهپیمایی 22 بهمن حتماً شرکت می کنیم چون روز ارزش های ما است. این روز، روزی است که یادآور روزهای بسیار سخت گذشته به ملت ایران است که در نهایت با پیروزی انقلاب اسلامی خاتمه یافت.
وی افزود: راهپیمایی روز 22 بهمن یک روز ملی است روزی است که همه متفکران، دانشگاهیان و صاحبنظران که جزئی از این مجموعه بزرگ ملت ایران به شمار می آیند به نحو مطلوبی در این مراسم شرکت مي كنند.
 

*روز پیروزي انقلاب اسلامی امسال با خروج دیکتاتور مصر و سالگرد پیروزی انقلاب مصر همراه شده است
جبل عاملي، رئیس دانشگاه علم و صنعت در ادامه گفت: قطعاً روز 22 بهمن یک افتخار ملی است برای نظام جمهوری اسلامی ایران من یادم است که در این روز سال آخر دبیرستان بودم که به یاد شهدا آن موقع و با توجه به شرایط امروز جامعه در این راهپیمایی که نماد مقاومت ملی است در مقابل زورطلبی آمریکا و اسرائیل غاصب و رژیم صهیونیستی حتماً شرکت می کنم.
وی افزود: امسال پیروزی 22 بهمن و جشن انقلاب ما با سالگرد پیروزی انقلاب مصر و پیروزی انقلاب در خیلی از کشورهای عربی مصادف شده که قطعاً خروج دیکتاتور ایران و دیکتاتور مصر نوید بخش خروج سایر دیکتاتورهای منطقه است جبل عاملی تصریح کرد: دانشگاهیان در پیروزی انقلاب پیشتاز بودند و به هر حال رهبری انقلاب با روحانیت بوده و دانشگاهیان با روحانیت و همه آحاد ملت در انقلاب نقش داشتند چون دانشگاهیان قشر فرهیخته جامعه هستند.
 

*اگر اقتدار نظام اسلامی و ملت ایران را آرمان خود بدانیم در این راهپیمایی شرکت می کنیم
حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی در ادامه گفت: همان گونه که در طول سال گذشته شاهد حضور آحاد ملت و مردم در کنار آرمان های انقلاب و اهداف متعالی جمهوری اسلامی ایران بودم، در راهپیمایی 22 بهمن که روز جشن انقلاب است هم شاهد حضور پررنگ مردم هستیم و بنده حقیر به عنوان قطره ای از اقیانوس بی کران در کنار ملت ایران حضور دارم.
ابوترابی تصریح کرد: با توجه به اینکه امروز شاهد دستاوردهای عظیم اسلامی در عرصه های مختلف هستیم و یکی از همین عرصه ها عرصه علمی کشور است که همواره ایران و دانشمندان ایرانی در این راه گام مؤثری برداشته اند تا قدرت علمی کشور و اقتدار و اقتدار سیاسی را که یکی دیگر از دستاوردهای عظیم کشور به شمار می آید را نشان دهند.
ابوترابی خاطرنشان کرد: اگر ما به دستاوردهای انقلاب عشق می ورزیم و اگر اقتدار نظام اسلامی و ملت ایران و اقتدار ملل اسلام را یکی از اهداف و آرمان های خود بدانیم قطعاً در این راهپیمایی شرکت می کنیم./ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.