میلاد کی‌مرام:

جشنواره فیلم فجر در مشهد جایگاه خوبی به دست آورده است

میلاد کی مرام، بازیگر نقش اول مرد فیلم ملکه، از بازخورد و استقبال زیاد مخاطبان احساس رضایت کرد و گفت: جشنواره فیلم فجر نه تنها در تهران و مشهد بلکه در ایران جایگاه خوبی به دست آورده است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر مشهد، میلاد کی مرام، بازیگر نقش اول مرد فیلم ملکه به کارگردانی محمد علی باشه آهنگر، اظهار داشت: از سال 83 وارد عرصه بازیگری شدم و با کسب موفقیت‌هایی در این عرصه خیلی خوشحالم که در فیلم ملکه محمد علی باشه آهنگر ایفای نقش کردم و این فیلم با ورود به جشنواره فیلم فجر مورد رضایت مخاطبان قرار گرفت.

بازیگر نقش اول مرد فیلم ملکه، در ارتباط با ضرورت و اهمیت برگزاری جشنواره فیلم فجر در مشهد و برخی استان‌های دیگر، تصریح کرد: برگزاری جشنواره در برخی استان‌ها همزمان با تهران سبب پیشرفت و رشد این جشنواره در مسیر ترویج فرهنگ فیلم و سینما می‌شود که این حرکت بسیار خوبی است.

کی مرام با اشاره به حضور خزائی دبیر جشنواره فیلم فجر در افتتاحیه این جشنواره، اظهار داشت: هر ساله این جشنواره هم در تهران و هم در سایر استان‌ها باشکوه برگزار می‌شود و روند رو به رشد دارد.

وی به یکی از عوامل جذب مخاطبان و علاقه‌مندان به جشنواره فیلم اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین عوامل جذب مخاطبان و علاقه‌مندان به جشنواره حضور کارگردانان، هنرمندان، تمام عوامل ساخت فیلم و فعالان عرصه سینما در جشنواره است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.