بهره برداري از 600 كيلومتر راه مواصلاتي با حضور رئيس جمهور

بيش از 600 کيلومتر راه مواصلاتي در حوزه شهرستان ايرانشهر امروز با حضور رئيس جمهور به بهره برداري مي رسد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، اين طرحها شامل بهره برداري از قطعات پنجم ، ششم ، هفتم ، هشتم و نهم محور ترانزيتي چابهار- ميلک درحد فاصل ايرانشهر تا نيکشهر به طول 170 کيلومتر ، تقاطع غير همسطح در سه راهي ايرانشهر - بمپور و بزمان دومين تقاطع غير همسطح بزرگ کشور ، محور ايرانشهر - رستم آباد به طول 100 کيلومتر و 44 کيلومتر از محور ايرانشهر - سرباز است.
رحمدل بامري فرماندار ايرانشهر گفته است: براي اجراي اين طرحها که با بهره برداري از آنها شاهد شکوفايي بيشتر منطقه در بخش هاي زيربنايي و عمراني خواهيم بود افزون بر 3 هزار ميليارد ريال هزينه شده است.
با بهره برداري از قطعات پنجم تا نهم محور ترانزيتي چابهار - ميلک اين محور درجنوب سيستان و بلوچستان از چابهار تا ايرانشهر به طول 283 کيلومتر تکميل مي شود.
براي بهره برداري از 9 قطعه از محور ترانزيتي چابهار - ميلک که در حوزه اداره کل راه و ترابري جنوب سيستان و بلوچستان واقع شده بيش از 2 هزار و 120 ميليارد ريال هزينه شده است .
سيستان و بلوچستان داراي 2 اداره کل راه و ترابري است که يکي در زاهدان و ديگري در ايرانشهر قرار دارد.
محور ترانزيتي چابهار - ميلک بيش از 860 کيلومتر طول دارد و به عنوان محور توسعه شرق کشور آسياي ميانه را به درياي آزاد متصل مي کند.

/ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار